همشهری‌آنلاین: هم‌ زمان با فرا رسیدن روز معلم، مراسم بزرگداشت مقام علمی قربانعلی پورمرادیان، استاد پیشکسوت روابط عمومی در سالن اجتماعات مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 41 تهران برگزار شد.

قربانعلی پورمرادیان

بر اساس این گزارش در این مراسم که با حضور اساتید و پیشکسوتان روابط عمومی، نمایندگان انجمن‌های متخصصان روابط‌عمومی، انجمن روابط عمومی ایران، دبیرخانه دائمی همایش روابط عمومی الکترونیک، اساتید و دانشجویان روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 41 تهران برگزار شد دکتر محمد سلطانی‌فر، گزارش جامعی از سوابق علمی و ارزشمند استاد ارائه و سپس اکبر نعمت اللهی مدیر کل اسبق روابط عمومی وزارت نفت نیز به بیان ویژگی های اخلاقی وی پرداخت.

همچنین میرزا بابا مطهری‌نژاد عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران با ذکر خاطراتی از استاد، خدمات نامبرده به روابط عمومی کشور را ستود. در ادامه، غلامعباس افشار رییس انجمن متخصصان روابط عمومی طی سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم، وجود ارزشمند اساتید پیشکسوتی چون استاد پورمرادیان را برای حوزه روابط عمومی کشور مغتنم دانست.

در ادامه و پس از اهدای جوایز والواح سپاس از سوی انجمن‌ها و دوستان، استاد پورمرادیان پشت تریبون قرار گرفت و از قدرشناسی جامعه روابط عمومی کشور قدردانی کرد.

گفتنی است در این مراسم پیام برخی از دوستداران استاد که امکان حضور در مراسم را نیافته بودند قرائت شد. در بخشی از پیام ناصر بزرگمهر، استاد پورمرادیان به نخ تسبیح جمعی از رفقای حوزه روابط عمومی تشبیه شده بود.

در پایان این مراسم از انجمن روابط عمومی ایران، انجمن متخصصان روابط عمومی، دبیرخانه دائمی همایش روابط عمومی الکترونیک، مراکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 41 ، 1 ، 33 ، 47 ، 43 به دلیل همکاری در برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر بعمل آمد.

کد خبر 168822
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز