همشهری آنلاین: اجرای یکصد پروژه برای روستائیان حریم تهران، بزرگراه یادگار امام (ره) به پادگان جی می‌رود، تاکید بر اطلاع رسانی تخلفات تاکسیرانان توسط مردم، آغاز به کار 101 پایگاه مدیریت بحران برای برطرف شدن مشکل آبگرفتگی و پیگیری برای روند اجرای شناسنامه فنی ساختمان از مهمترین اخبار پایتخت در روز یکشنبه است.

به گزارش همشهری آنلاین، تهران از صبح امروز شاهد بارش باران و در برخی از نقاط شمالی شاهد بارش شدید تگرگ بود، در واقع بهار، امروز خود واقعی‌اش را به تهرانی‌ها نشان داد و حال و هوای بسیاری از شهروندان را طراوت بخشید؛ بارانی که بر حوزه مدیریتی شهر نیز تاثیر گذاشت و موجب جنب و جوش کارکنان خدمات شهری و سازمان مدیریت بحران شد.

مهم ترین اخبار پایتخت را در روز یکشنبه، بیست و هفتم فروردین در ادامه بخوانید:

اظهار کننده

تیتر

اظهارات

 مجتبی عبدالهی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران

 تگرگ امروز تهران بی‌سابقه بود؛ حجم بالای آب در انهار

 - کارنیروهای خدمات شهری در مناطقی که بارش تگرگ در آنها شدت داشت، بیشتر بود و تلاش شد مشکل رفع شود.
-حجم بارندگی در مناطق سه و 6 تهران بی‌سابقه بوده و همین امر باعث شد برخی مشکلات برای شهروندان به وجود آید اما گزارشی مبنی بر خسارات مالی و جانی به شهروندان به شهرداری تهران ارائه نشده است.

سید صباح الدین متقی، مدیر کل حریم شهرداری تهران

 اجرای یکصد پروژه برای روستاییان حریم پایتخت در سال 90

 -برخی خدماتی که شهرداری به روستاییان اطراف ارائه می‌کند به لحاظ قانونی جزو وظایفش به شمار نمی‌آید.
-هیچ ابهامی در مورد درآمدهای حریم وجود ندارد و همه چیز در این حوزه شفاف است. استانداری نیز می‌تواند این موضوع را با رویکرد مثبت بررسی کند و خواهیم دید که هیچ ابهامی در مورد درآمدهای حریم باقی نمی‌ماند.

علیرضا جاوید معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران

 پیگیری روند اجرای شناسنامه فنی ساختمان

 -مذاکرات با سازمان نظام مهندسی استان تهران در زمینه صدور شناسنامه فنی ساختمان در حال پیگیری است و امیدواریم این تعاملات به نتیجه مورد نظر منجر شود.

سیدجوادکشفی
معاون آمادگی، عملیات و امور مناطق سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران

 آغاز به کار 101 پایگاه مدیریت بحران برای برطرف کردن مشکل آبگرفتگی‌ها

 -با استفاده از تجهیزات و امکانات، اقدامات گسترده‌ای صورت گرفت و جز در محدوده افسریه و آبشناسان در دیگر نقاط شهر تهران با مشکل جدی آبگرفتگی مواجه نبودیم.
-در برخی از معابر آب گرفتگی‌های شدید و در برخی نقاط شاهد سیلاب‌های محدود بودیم که از ساعات اولیه روز تمامی مجموعه خدماتی شهرداری تهران برای کاهش این مشکلات بسیج شدند.

 نصراله آبادیان شهردار منطقه 9

 بزرگراه یادگار امام (ره) به پادگان جی می‌رود

 -اجرای طرح تفصیلی جدید بزرگراه یادگار امام (ره) با گذر از پادگان جی به میدان فتح می‌رسد.

 محمد احمدی بافنده
رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران

تأکید بر اطلاع‌رسانی تخلفات تاکسیران‌ها به 1888

 -افرادی که در تصویب نرخ‌ها تاخیر ایجاد کرده‌اند حق و حقوق خود را براساس سال 90 دریافت می‌کنند یا سال جاری؟ اگر آنها زودتر نرخ کرایه‌ها را تصویب می‌کردند تاکسیران‌ها به صورت غیرمجاز افزایش نرخی انجام نمی‌دادند.
-میانگین افزایش نرخ کرایه‌هایی که به شورای شهر تهران ارائه کرده‌ایم 20 درصد بوده که نمی‌دانم شورای شهر با چه میزان از نرخ پیشنهادی موافقت کنند.

کد خبر 166384
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز