احداث مسیر راست گرد از جنوب بزرگراه صیاد شیرازی، آغاز جمع آوری تبلیغات کالاهای کاملا خارجی، استقرار صندوق رای گیری نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، تجهیز همه اتوبوس های تهران به دستگاههای کارت خوان از مهم ترین اخبار حوزه مدیریت شهری طی امروز، چهارشنبه، 13 اردیبهشت ماه است.

به گزارش همشهری آنلاین، در سیزدهمین روز از اردیبهشت ماه سال 1391 و در حالی که بهار کم کم به نیمه خود می رسد، بسیاری از فضاهای باز و پارک های شهر مزین به گل های بهاری شدند که میدان ونک تهران به عنوان پرترددترین مسیر شهری یکی از آنهاست.

اگر می خواهید بدانید که در حوزه مدیریت شهری تهران چه اتفاق های تازه ای افتاده است، چکیده مهمترین خبرها را در جدول زیر بخوانید:

اظهار کننده

تیتر

اظهارات

مازیار حسینی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران

احداث مسیر راستگرد از جنوب بزرگراه شهید صیـادشیـرازی بـه شـرق بـزرگـراه شهید زین‌الدین

-احداث این راستگرد گرچه پروژه سنگینی به‌حساب نمی‌آید اما اثربخشی فراوانی درمعابر‌شریانی شرق‌تهران داشته و موجب تسهیل و تسریع دسترسی شهروندان به مناطق شرق پایتخت خواهدشد، این طرح یک معارض‌ملکی نیزدارد که به‌زودی توسط شهرداری منطقه 4 رفع خواهدشد.

پیمان سنندجی،مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

تجهیز همه اتوبوس های تهران به کارت خوان بلیت

-تمامی اتوبوس های شهر تهران به دستگاه های کارت خوان بلیت الکترونیک مجهز شده اند و فروش بلیت الکترونیک و شارژ آن در 1146 گیشه مطبوعاتی صورت می گیرد.

مجتبی عبداللهی،معاون خدمات شهری شهرداری تهران

جمع آوری کالاهای کاملا خارجی در سطح پایتخت

-اقدامات لازم برای جمع‌آوری تبلیغات کالا‌های ۱۰۰ درصد خارجی آغاز شده است.

- باید از تولید کنندگان داخل حمایت کرده و شرایط لازم را برای پیشرفت آنها فراهم کنیم.

-

استقرار صندوق رای گیری در برج میلاد

- ، صندوق انتخاباتی کشور، همزمان با آغاز رای‌گیری در سراسر کشور، مانند دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در برج میلاد تهران مستقر می‌شود تا مهمانان و بازدیدکنندگان ضمن بازدید از برج میلاد تهران بتوانند آرای خود را به نمایندگان منتخب خود در صندوق بیاندازند.

کد خبر 168809
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز