همشهری‌آنلاین: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: متاسفانه برخی‌ها دورخیز کرده‌اند تا کاندیداهای حزب موتلفه اسلامی در تهران رای نیاورند و تخریب‌های بسیار سازماندهی شده‌ای را به کار بسته‌اند.

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در اجلاس سراسری دبیران استان‌های این حزب اظهاراتی را مطرح کرده که مهمترین این اظهارات از سوی روابط عمومی این حزب منتشر شده که به نقل از خبر در زیر می‌آید:

  • جبهه پایداری از بدو تشکیل علیه جبهه متحد اصولگرایان و حزب موتلفه اسلامی مخالفت‌های ویژه‌ای داشته است.
  • آیت‌الله مصباح در خصوص قهر رئیس‌جمهوری در سال گذشته فرموده بودند که اگر حمایت از آقای احمدی‌نژاد مستلزم ترویج مشایی می‌شود، حمایت از احمدی‌نژاد «حرام» است.
  • الان جبهه پایداری پشتیبان آقای احمدی‌نژاد است. سوال ما از جبهه پایداری این است که مگر شما مرید آیت‌الله مصباح یزدی نیستید؟ مگر احمدی‌نژاد از مشایی حمایت نمی‌کند؟ احمدی‌نژاد منهای مشایی وجود ندارد و چرا شما حمایت خود را پنهان می‌کنید؟
  • در طول ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد اگر کسی با مشایی زاویه پیدا کند، باید از ریاست جمهوری برود و این حمایت کامل وی از مشایی را نشان می‌دهد.
  • متاسفانه برخی‌ها دورخیز کرده‌اند تا کاندیداهای حزب موتلفه اسلامی در تهران رای نیاورند و تخریب‌های بسیار سازماندهی شده‌ای را به کار بسته‌اند. حزب موتلفه اسلامی همواره به برکت خون شهدای خود آنقدر اعتبارش را بالا می‌داند که این اعتبار با شکست و پیروزی در انتخاباتی ضربه به ریشه‌اش نخواهد خورد.
  • جبهه متحد اصولگرایان در سراسر کشور موفق‌تر از سایر جریان‌ها بود و در مرحله اول توانسته اکثریت کرسی‌های مجلس را به دست آورد.
  • حفظ یاران انقلاب و بازوان مقام معظم رهبری مسئله‌ای سرنوشت‌ساز است. دشمنی‌ها علیه موتلفه اسلامی قبل از برگزاری مرحله اول انتخابات مجلس طراحی شده بود، حتی مفسرین خارجی نیز اعتقاد دارند که اصولگرایی به معنای واقعی در میان تمام تشکل‌های موجود در کشور را موتلفه اسلامی از سال 1342 به وجود آورده است.
کد خبر 167257
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز