همشهری آنلاین: کارگاه‌های آموزشی خوشنویسی لاتین و تذهیب و جلدسازی قرآن در بخش تجسمی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه کارگاه‌های بخش تجسمی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم کارگاه نقاشی توسط غلامرضا قلی پور از 6 تا 8 مردادماه برگزار می‌شود.

همچنین در بخش نگارگری، کارگاه تذهیب و جلدسازی قرآن با حضور سلیمان سعیدآبادی از 31 تیر تا 21 مرداد ماه هر شب در بخش تجسمی نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود.

خوشنویسی لاتین توسط مجتبی کرمی نیز از کارگاه‌های بخش تجسمی بیستمین نمایشگاه قرآن کریم است که از 4 تا 16 مردادماه یک شب در میان در مصلای تهران برگزار می‌شود و کارگاه خوشنویسی توسط محمد علی قربانی از 5 تا 7مردادماه از برنامه‌های دیگر بخش تجسمی نمایشگاه قرآن است.

کارگاه منبت و معرق توسط مهران هوشیار، کمال میرطیبی و محسن کاوه از 6 تا 17 مردادماه نیز از کارگاه‌های بخش تجسمی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است.

کارگاه کلاژ توسط گلبهار حیاتی نیز به مدت 10 شب از 4 تا 13 مردادماه در بخش تجسمی نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود.

کارگاه‌های بخش تجسمی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ساعت 18 تا 22 برگزار می شود.

بیش از 200 اثر دربخش رقابتی نمایشگاه تجسمی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به نمایش گذاشته شد.

از بین 1103 اثر رسیده به دبیرخانه بخش تجسمی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم 218 اثر برای بخش رقابتی انتخاب شد که در نمایشگاه ارائه شده است.

بیش از 200 اثر در بخش رقابتی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به نمایش گذاشته شده است که 76 اثر خوشنویسی، 24 نقاشی، 58 پوستر، 12 اثر تصویرسازی و 48 اثر نگارگری را شامل می‌شود.

کارگاه‌های تجسمی در رشته‌های خوشنویسی، تذهیب، معرق، منبت، خوشنویسی لاتین، نقاشی و نقاشیخط، جلدسازی قرآن و کلاژ از برنامه‌های دیگر بخش تجسمی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است که 15 کارگاه در 87 نوبت در شبهای ماه مبارک رمضان در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود.

نمایشگاه آثار منتخب هفت دوره اسماالحسنی، نمایشگاه اسما حجت (عج) و نمایشگاه عکس‌های ارتحال امام خمینی (ره) از برنامه‌های دیگر بخش تجسمی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است.

در مجموع با نمایش آثار بخش رقابتی و غیر رقابتی و آثار اسماءالحسنی، اسما حجت (عج) و عکس‌های ارتحال امام خمینی (ره) حدود 500 اثر در این بخش به نمایش گذاشته شده است.

بخش تجسمی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و مرکز هماهنگی و ترویج فعالیتهای قرآنی از روز جمعه 30 تیرماه تا پایان نمایشگاه قرآن برگزار شده است.

کد خبر 178623

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز