چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۸:۵۸
۰ نفر

گروه سیاسی: رئیس جمهوری با تاکید بر این که امروز دیگر دنیا عوض شده است، خطاب به ابرقدرت‌ها گفت: از خواب خرگوشی بیدار شوید، شما چه‌کاره عالم هستید که بخواهید ملت ایران را منزوی کنید در حالیکه که ملت ایران شما را منزوی کرده است.

محمود احمدی نژاد که در بیست و ششمین سفر استانی هیات دولت در جمع مردم شهرستان یزد سخن می‌گفت و مهر خبر آن را منتشر کرد با اشاره به موضوع هسته ای‌گفت:کشورهای غربی و ابرقدرتها همان مسیر دشمنی خود با ملت ایران از هشتاد سال گذشته را دنبال می کنند و در این میان چیز جدیدی اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: به آنها نصیحت می کنم دست از این لجاجت‌ها بردارید و اگر فکر می کنید می توانید در گوشه ای جمع شوید و چیزی را بنویسید و منتشر کنید تا ملت ایران را به تسلیم وادار کنید بدانید در هر قدمی که برمی دارید گره ای بر مشکلات خودتان می زنید و کار خود را مشکل تر می کنید.

رئیس شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: چه بخواهید و چه نخواهید ملت ایران راه عزت خود را شناخته و شما هم باید بدانید این ملت در همه جای این سرزمین ایستاده و متحد و یکپارچه از تمام حقوق خود دفاع خواهند کرد.

رئیس جمهور تصریح کرد: الان دنیا می داند که شما منزوی هستید و اگر بخواهید به این روش ادامه دهید راهی جز شکست پیش روی شما نخواهد بود.

رئیس قوه مجریه در بخش دیگری از سخنان خود از تصمیمات مهم و خوب دولت برای پیشرفت و توسعه یزد خبر داد.

احمدی نژاد درخاتمه با اشاره به 26 سفر خود و آخرین سفر استانی هیات دولت در سال 85 گفت: ترتیب سفر به استانها یک تصمیم بر اساس نوبت نیست بلکه در ذهن ما یزد در صدر همه استانها قرار دارد و دیر شدن این سفر تاثیری در تصمیمات ندارد زیرا ما تجربیات گذشته را داریم که در گرفتن تصمیمات موثرتر خواهد بود.

محمود احمدی‌نژاد طی سخنانی در جمع مردم ابرکوه هم تاکید کرد که ملت ایران محکم و یکپارچه ایستاده است و ما به ابرقدرتها می‌گوییم بدانید این حنجره‌درانی‌ها جنگ تبلیغاتی و هیاهوها که به راه می‌اندازند راه به جایی نمی‌برد. آن‌ها مسیر اشتباهی را انتخاب کرده‌اند.

تغییر برنامه سفر

شرایط نامساعد جوی و وزش باد شدید در شهرستان ابرکوه، برنامه سفر رئیس جمهوری را تغییر داد و حرکت به سمت شهرستانهای خاتم و بافق که از برنامه‌های رئیس جمهوری بود را ناممکن ساخت؛ البته احمدی‌نژاد سفر خود را تا جمعه تمدید کرد تا بتواند با مردم این شهرها نیز دیدار کند. 

وی در ادامه سفر استانی خود در استان یزد در جمع مردم شهرستان مهریز نیز سخنرانی کرد. رئیس جمهوری همچنین با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، علما و روحانیون و منتخبان و فرهیختگان استان یزد دیدار و گفتگو کرد.

بیست وششمین جلسه استانی هیات دولت عصر روز پنجشنبه 24 اسفند در استان یزد با حضور وزرا و مقامات محلی این استان، برگزار می‌شود.

کد خبر 17899

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز