گروه حوادث: مرد جوانی که پس از طعمه قرار دادن همسر صیغه‌ای خود، با جعل عنوان مامور پلیس از مردان هوسباز اخاذی می‌کرد، در عملیات پلیسی به دام افتاد.

این زن و شوهر شیاد در ‌آخرین اخاذی یک و نیم میلیون تومان از مرد میانسالی سرقت کرده بودند.

سرهنگ حسین خوئینی، معاون مبارزه با جرایم جنایی آگاهی تهران بزرگ روز گذشته با اعلام خبر دستگیری یک مرد اخاذ و همسر صیغه‌ای‌اش در توضیح ماجرا گفت: در آخرین روزهای سال گذشته مرد جوانی با مراجعه به کلانتری 164 قائم ، کارآگاهان پلیس را در جریان اخاذی سیاه یک زن و مرد جوان  قرار داد.

وی در توضیح ماجرا به کارآگاهان پلیس گفت: شب گذشته سوار بر خودروی مدل‌بالای خود در حال عبور از خیابان جشنواره بودم که ناگهان زن جوانی که کنار خیابان ایستاده بود از من خواست او را سوار کنم، زن جوان پس از سوار شدن به خودروام با من طرح دوستی ریخت و از من خواست به خانه او برویم.

نیم ساعتی از رفتن به خانه او نگذشته بود که صدای زنگ در به صدا درآمد و وقتی که زن جوان در را باز کرد، مردی که خود را مامور پلیس معرفی می‌کرد به زور وارد خانه شد و گفت: به خاطر رابطه نامشروع باید همراه او برویم، وقتی به وی التماس کردم وی پذیرفت در مقابل گرفتن یک و نیم میلیون تومان پول و اشیای قیمتی که همراهم بود موضوع را نادیده بگیرد، اما حالا احتمال می‌دهم که زن جوان و مرد مامورنما همدست بوده‌اند.

با شکایت این مرد، کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیری زن جوان را در دستور کار قرار دادند و در اولین روز فروردین  این زن جوان  را در خانه‌اش دستگیر کردند.

سرقت با همدستی همسرصیغه‌ای
با انتقال زن صیغه‌ای به اداره پلیس وی با اعتراف به نقشه کثیف برای اخاذی از مردان ثروتمند گفت : مرد مامور نما به نام علی همسر صیغه‌ای‌ام است که از یک سال و نیم پیش به عقد موقت او درآمدم.

بعد از ازدواج با وی تصمیم گرفتیم پولدار شویم و به این دلیل با طرح نقشه ای قرار شد من به عنوان یک زن خیابانی در مسیر خودروی افراد ثروتمند قرار بگیرم و بعد از سوار شدن به خودرو آنها را به خانه بکشانم و سپس علی در فرصتی مناسب با جعل عنوان پلیس به خانه آمده و اقدام به اخاذی از آنها کند.

با اعترافات زن جوان دستگیری مرد شیاد در دستور کار قرار گرفت و این مرد 35 ساله پانزدهم فروردین در خانه‌ای در شمال تهران دستگیر شد.

سرهنگ خوئینی معاون مبارزه با جرایم جنایی آگاهی تهران بزرگ با بیان این که پرونده در دایره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در دست بررسی است، از کسانی که از بهمن ماه سال گذشته به همین شیوه مورد اخاذی قرار گرفته‌اند، خواست برای شناسایی متهمان و اعلام شکایت به پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

کد خبر 18925

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز