شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۳
۰ نفر

گروه حوادث: با اعلام چند شکایت مشابه از یک زن شیک‌پوش،کارآگاهان پلیس پایتخت در برابر روش جدید سرقت ازشهروندان شمال تهران قرارگرفته‌اند.

برپایه این گزارش، زنی میانسال که از شاکیان این پرونده است به همشهری گفت : ساعت 15 روز دوشنبه گذشته  در حال استراحت بودم که ناگهان زنگ خانه به صدا در آمد، با گشودن در، زن شیک پوشی سراسیمه به داخل راهرو منزل آمده و با ادعای اینکه همسایه روبرویی ما است، با گریه و زاری از من کمک خواست.

او می گفت که از مدرسه پسرش با وی تماس گرفته و گفته‌اند فرزندش به شدت صدمه دیده‌ است و اگر به سرعت پول عمل جراحی او را به بیمارستان نبرد، چشمش کور می‌شود.

 او مدعی بود نمی‌تواند تا آمدن همسرش منتظر بماند و بنابراین از من درخواست مبلغی پول کرد و گفت که به جای آن انگشترش را به امانت می‌گذارد، من که فریب نقش بازی کردن و ظاهر شیک او را خورده بودم ، بدون گرفتن انگشتر به وی 100 هزار تومان دادم  تا فعلا پول عمل پسرش را بدهد و بعدا پول را برگرداند، اما چند ساعت بعد وقتی برای جویا شدن حال کودک به آپارتمان روبرویی رفتم متوجه شدم که فریب خورده ام و خانواده‌ای با چنین مشخصاتی در آنجا سکونت ندارند.

بنا بر این گزارش، در طول یک ماه گذشته چند شکایت مشابه به همین روش به مراکز پلیس شمال پایتخت اعلام شده که با جمع آوری اطلاعات عملیات ویژه پلیسی  برای دستگیری زن شیک پوش توسط پلیس آگاهی پایتخت  آغاز شده است.

کد خبر 20158

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز