سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۵:۵۹
۰ نفر

گروه حوادث: زن چرب زبان ادعا می‌کرد می تواند با نشان دادن یک کودک 50 روزه به مسئولان بیمارستان، برای والدینش وام چند میلیونی بگیرد اما وقتی که کودک از بیمارستان ربوده شد، والدین کودک متوجه نقشه کثیف زن کودک ربا شدند.

31 اردیبهشت، مادر و پدر ماهان کوچولوی 50 روزه ، برای عیادت از پسر دایی ماهان به بیمارستانی رفتند، در آنجا آنها با زن میانسالی که خود را گودرزی معرفی می‌کرد و مدعی بود پسرش در بیمارستان بستری است آشنا شدند.

زن چرب زبان در گفتگویی کوتاه با والدین کودک دوست داشتنی، اعتماد آنها را جلب کرد و به آنها گفت می تواند با شناسنامه کودکشان برای آنها وام چند میلیونی بگیرد.

وسوسه وام چند میلیونی باعث شد زوج جوان ششم خرداد همراه  زن میانسال به بیمارستانی که او مدعی بود می تواند با نشان دادن ماهان و شناسنامه‌اش اسناد لازم برای دریافت وام را تهیه کند رفتند.

در داخل بیمارستان ، زن، ماهان کوچولو را که در خواب بود از آغوش مادرش گرفت و وانمود کرد قصد دارد برای تهیه اسناد لازم او را به آشنایی که در بیمارستان داشت نشان دهد.
این آخرین باری بود که والدین ماهان، کودک خود را دیدند ، زن و کودک ناپدید شده بودند، این در حالی است که تلاش کارآگاهان اداره 11 آگاهی تهران برای دستگیری زن کودک ربا تاکنون ناکام مانده است.

روز گذشته رضا جعفری معاون دادستان تهران با صدور دستور چاپ  تصویر چهره نگاری زن کودک ربا از شهروندان خواست هر گونه اطلاعی از زن کودک‌ربا وسرگذشت ماهان کوچولو دارند پلیس آگاهی را در جریان قراردهند.

کد خبر 23250

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز