چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی دولت از ارائه لایحه بودجه 92 در آینده‌ای نزدیک به مجلس خبر داد و گفت: بودجه سال آتی را چند دوازدهم نمی‌دهیم.

به گزارش مهر، غلامحسین الهام، سخنگوی دولت در حاشیه مراسم تجدید بیعت اعضای هیات دولت با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر امام خمینی (ره) در پاسخ به اینکه میزان کمک در نظر گرفته شده برای مردم تا قبل از پایان سال چه مقدار خواهد بود، گفت: هنوز میزان این کمک مشخص نیست.

وی در پاسخ به سئوال مهر که نحوه پرداخت کمک به مردم چگونه خواهد بود، گفت: نحوه پرداخت هم هنوز مشخص نشده است.

الهام در پاسخ به این سئوال که جلسات دولت و مجلس چه زمان به نتیجه خواهد رسید، گفت: ان شاء الله در اسرع وقت مجلس و دولت به نتیجه می‌رسند و این جلسات ادامه دارد.

وی در پاسخ به این سئوال که لایحه بودجه 92 کی به مجلس خواهد رسید، گفت: احکام لایحه بودجه در هیات دولت در حال بررسی است و به زودی به مجلس ارائه می‌شود.

سخنگوی دولت در پاسخ به این سئوال که آیا در بهمن ماه لایحه به مجلس فرستاده خواهد شد، گفت: ان شاء الله امسال لایحه بودجه کامل می‌شود و به مجلس ارائه می‌شود و نیازی به چند دوازدهم نیست و بودجه به موقع ارائه خواهد شد.

الهام در پاسخ به اینکه منظور شما از لایحه به موقع به مجلس خواهد رسید چیست، گفت: یعنی از آغاز سال 1392 بودجه به طور کامل در اختیار دولت است و دولت به این امیدوار است.

کد خبر 199550
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز