همشهری آنلاین: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از تدوین و رونمایی 5 راهبرد کلان در حوزه مدیریت راهبردی جوانان در سال جاری خبر داد.

جوانان

محمد صادق اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس گفت: طرح رشد و تعالی ورزش و جوانان شامل بیان مأموریت‌ها و سند اقدامات راهبردی وزارت ورزش و جوانان مبتنی بر مدیریت راهبردی است که در آن 12 راهبرد کلان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: 5 راهبرد کلان این طرح به ورزش ، 5 راهبرد کلان به حوزه مدیریت راهبردی جوانان و 2 راهبرد کلان نیز به مدیریت منابع انسانی و زیرساخت‌ها اختصاص داده شده است.

معاون ساماندهی امور جوانان ادامه داد: برای هر کدام از این راهبردها سیاست‌ها و اقدامات اجرایی که باید صورت گیرد در قالب بسته‌های اجرایی، تعریف و به معاونت نظارت راهبردی و هیئت دولت ارسال شده است و بعد از تعطیلات رسمی نوروز امسال رونمایی می‌شود.

اکبری افزود: طرح رشد و تعالی ورزش و جوانان با همکاری جمعی از صاحب‌نظران تدوین شده است و بیانگر مسیر حرکت وزارت ورزش و جوانان است.

وی ادامه داد: بودجه‌های پیشنهادی هر کدام از این راهبردها نیز مشخص شده است و متناسب با وضعیت بودجه‌ای کشور باید عملیاتی شود.

کد خبر 206886
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز