همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت بازسازی مهدیه تهران گفت: با تدبیر شهردار تهران، از صبح سه‌شنبه 3 اردیبهشت ماه همه اقدامات لازم برای بازسازی مهدیه تهران آغاز شده و امیدواریم این مکان مذهبی در هفته آینده در اختیار شهروندان قرار گیرد.

به گزارش مهر، مرتضی طلایی با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در مهدیه تهران گفت: متأسفانه حادثه آتش‌سوزی در مهدیه تهران خسارات قابل توجهی به جا گذاشت که بلافاصله به اتفاق مدیرعامل مهدیه تهران در این مکان حاضر شدیم و با بررسی خسارات، گزارش آن به شهردار تهران ارائه شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: با تدبیر شهردار تهران مقرر شد تا شهرداری هر چه زودتر به این موضوع وارد شود و هر چه سریعتر این مکان مذهبی بازسازی شده و به حالت اولیه بازگردد تا با اجرای برنامه‌های مختلف مذهبی، بار دیگر شهروندان و خیل مشتاقان به ائمه اطهار علیهم‌السلام بتوانند از آن استفاده کنند.

عضو هیأت مدیره مهدیه تهران با اشاره به اقدامات انجام شده خاطرنشان کرد: شهردار منطقه 11 تهران شخصاً در محل حاضر شده و اقدامات لازم برای بازسازی مهدیه تهران در حال انجام است.

وی یادآور شد: مهدیه تهران متعلق به همه مردم کشورمان است و یادگار مرحوم کافی است و جزو اولین مراکز در تهران به نام مهدیه است که در طول سال بیش از 150 مناسبت علاوه بر برنامه‌های مختلف مانند دعای ندبه و کمیل، کلاس‌های آموزشی مذهبی برای سنین مختلف در آن برگزار می‌شود و یک مرکز مذهبی عمومی است که باید هر چه سریعتر آماده شود.

کد خبر 210928
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز