سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۴:۳۱
۰ نفر

با وجود اکران عمومی ۳ فیلم جدید سینمایی در آمریکای شمالی، درام شرح‌حال گونه «سرپیشخدمت» برای دومین هفته متوالی صدرنشین جدول هفتگی گیشه نمایش سینماها در این منطقه شد.

سرپیشخدمت صدرنشین شد

  به گزارش فارس، این فیلم در 3روز آخر هفته 17میلیون دلار فروش کرد و فروش کلی 10روز اول نمایش خود را به 52میلیون دلار رساند. لی دانیلز این فیلم را کارگردانی کرده و فارست ویتاکر در آن در نقش یک پیشخدمت ظاهر شده که طی 50سال کار در کاخ سفید، ورود و خروج 8 رئیس‌جمهور را تجربه کرد.

کمدی خانوادگی «ما میلرها هستیم» هم با فروش 13/5 میلیون دلاری، در ردیف دوم جدول نشست. فروش کلی 3 هفته‌ای این فیلم به حدود 92میلیون دلار رسیده است. «پایان دنیا» مهم‌ترین فیلم تازه جدول، یک درام دلهره‌آور علمی تخیلی است که قصه اکشن خود را به زبانی کمدی تعریف می‌کند و ادگار رایت کارگردان آن است. سایمن پگ بازیگر اصلی فیلم، نویسنده فیلمنامه آن نیز هست. خط اصلی قصه پایان دنیا درباره 5 دوست قدیمی است که دوباره دور هم جمع می‌شوند تا کاری را به پایان برسانند که 20سال قبل در تدارک انجام آن بودند. آنها باید در این رابطه کاری انجام دهند زیرا اجرای این کار تنها نقطه امید آنها برای زنده‌ ماندن و ادامه حیات است. شرکت مستقل فیلمسازی فوکوس پیکچرز تهیه‌کننده این فیلم است. فروش 9میلیون دلاری فیلم، آن را در ردیف چهارم جدول گیشه نمایش قرار داد.

کد خبر 228723

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز