همشهری آنلاین: نمایشگاه گروهی تصویرسازی پوستر با عنوان «در خیال ما» در نگارخانه ایده برپا می‌شود.

پوستر تجسمی

به گزارش همشهری آنلاین، در این نمایشگاه 18 اثر از هنرمندان، بهناز نیکخواه منفرد و هدی جزایری با موضوعاتی چون «طراحی شخصیت و کاراکترهای اسطوره‌ها و افسانه‌های کهن از اشعار حافظ و مولانا» با تکنیک راپید و اکریلیک و گواش روی مقوا در نگارخانه ایده به نمایش گذاشته می‌شود.

در این نمایشگاه که از 8 تا 18 شهریورماه برپاست، تعداد 18 تابلو در اندازه‌های 30*30،70*50 بر روی دیوارهای نگارخانه ایده در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه جز روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 9 الی 19 به نشانی خیابان کریم خان زند- خیابان خردمند شمالی- خیابان هجدهم- شماره 26 -گالری ایده مراجعه کنند.

بهناز نیکخواه منفرد دانشجوی رشته گرافیک است و تاکنون نمایشگاه‌های گروهی پوستر مکتب تهران در خانه هنرمندان ایران، نمایشگاه گروهی جشنواره پوستر طلوع، شرکت در جشنواره پوستر صربستان با موضوع صلح و کسب مقام دوم پوستر در جشنواره مکتب تهران را در کارنامه هنری خود دارد.

هدی جزایری هم دارای فوق‌دیپلم گرافیک و کارشناسی زبان انگلیسی است.

وی نمایشگاه انفرادی عکاسی نگارخانه ترنج، نمایشگاه گروهی پوستر تئاتر مکتب تهران در خانه هنرمندان ایران و نمایشگاه تصویرسازان را در رزومه هنری خود دارد.

کد خبر 229169
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز