دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش «شام آخر» با موضوع مقاومت و ایثار، به نویسندگی محمدرضا کوهستانی و کارگردانی احمد سلیمانی و به همت واحد نمایش حوزه هنری استان قم و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و شهرداری قم روی صحنه می‌رود.

پوستر تئاتر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از حوزه هنری قم، این نمایش پس از پشت سر گذاشتن پنج حضور موفق بین المللی، از 28 شهریور ماه تا 6 مهر ماه 1392 در شهر قم اجرای عمومی خواهد داشت.

در خلاصه نمایش این اثر آمده است: مثل همیشه مشغول زندگی بودند، آنگاه که کوله‎های خاکی رنگ را در سینه خود احساس کردند، ناگهان و ناهنگام جنگ زندگی شان شد ... .

نمایش "شام آخر" سال 1388 در بیست هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، سال 1389 در هشتمین فستیوال بین المللی تئاتر خلاق اسلواکی، سال 1390 در فستیوال بین المللی اتوس ترکیه، سال 1390 در هفدهمین استیج جهانی دانمارک و سوئد و 1391 در فسیوال بین‌المللی کیجیمونا فستا ژاپن اجراء شده و مورد تحسین قرار گرفته‌ است.

در این نمایش هنرمندانی چون: مجید امیری، ماشاالله کوهستانی، سید حمید لاجوردی، مهدی نیک‌روش و جواد پیروزی، به هنرنمایی می‌پردازند.

همچنین مهدی نیک‌روش طراحی صحنه و لباس، محمدرضا آزاد طراحی نور و بهروز نیازمند مدیر اجرایی این اثر هنری را به عهده دارند.

نمایش شام آخر به مدت 10 شب، از ساعت 19 در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) واقع در خیابان دورشهر، کوچه شماره 7 به روی صحنه خواهد رفت.

کد خبر 231231
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز