همشهری آنلاین: دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما گفت: نامه مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور به ضرغامی، هیچ‌گونه ارتباطی با شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما ندارد.

به گزارش فارس، بیژن نوباوه وطن دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما با اشاره به نامه حسام‌الدین آشنا به رئیس سازمان صدا و سیما که طی آن به انعکاس تصاویر فردی منسوب به رئیس‌جمهور اعتراض شده است، اظهار داشت: این موضوع هیچ‌گاه در شورای نظارت مطرح نشده و دکتر آشنا این نامه را با مسئولیت عضویت در شورای نظارت ارسال نکرده است.

وی افزود: بر اساس قانون تمامی نامه‌های شورای نظارت بطور رسمی از سوی ریاست شورا و در مواردی با امضای دبیر شورا تهیه و ارسال می‌شود.

نوباوه اضافه کرد: ارسال نامه هر یک از اعضای شورا به هر نهاد و یا سازمان دولتی و غیره که در آن عضویت اعضای شورای نظارت قید شده باشد، هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارد و خلاف مقررات است.

به گزارش فارس، صبح شنبه 26 بهمن ماه، حسام‌الدین آشنا در نامه‌ای به عزت‌الله ضرغامی نوشت که در بخش «در گوشی» برنامه گزارش هفتگی شبکه یک سیما، عکسی پخش شد که ادعا شده است مشاور رییس جمهوری با پوشش غربی در اجلاس داووس حاضر شده که این امر اشاعه اکاذیب است و باید اصلاح شود.

کد خبر 249685
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز