همشهری آنلاین: گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نشست تبیین مبانی نظری مدیریت دانش برگرفته از قرآن حکیم و مکتب اهل بیت(ع) را امروز برگزار می‌کند.

قرآن

به گزارش خبرگزاری مهر، هدف از برگزاری این نشست، بررسی ابعاد مسأله مدیریت دانش دین بنیان یا مدیریت دانش دینی و رویکرد حل مسأله است که توسط حسنعلی نعمتی شمس آباد دانشجوی دکترای مدیریت فنّاوری اطلاعات ارائه می‌شود و دو تن از اساتید حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی رئیس بنیاد علوم وحیانی اسراء و استاد حوزه و دکتر سعید تسلیمی عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران آنرا نقد خواهند کرد.

نعمتی شمس آباد می‌کوشد در خلال این نشست به سئوالاتی نظیر اینکه مدیریت دانش در حوزه نظر و عمل با چه مسائلی روبروست؟ مدیریت دانش بنیان چیست و پرداختن به آن چه ضرورتی دارد؟ چگونه می توان مدیریت دانش مبتنی بر مبانی دینی ایجاد کرد؟ و وجه تمایز مدیریت دانش بنیان با مدیریت دانش موجود چیست؟ پاسخی درخور ارائه دهد.

نشست علمی یادشده امروز 20 اسفند از ساعت 16 الی 18 در سالن اجتماعات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به آدرس قم، پردیسان، بلوار دانشگاه برگزار می‌شود و شرکت درآن برای کلیه علاقه مندان آزاد است.

برگزاری نشست اهداف تربیتی مشاء

گروه علوم تربیتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نشست علمی اهداف تربیتی مشاء را در چهارشنبه 21 اسفند برگزار می‌کند.

هدف از برگزاری این نشست علمی ارائه گزارشی از فلسفه تعلیم و تربیت مشاء در خصوص اهدف تعلیم و تربیت مشاء و مبانی آن است.

هدف غایی تعلیم و تربیت مشاء، اهداف واسطی تعلیم و تربیت مشاء، مبانی اهداف و روش شناسی استخراج اهداف از جمله محورهای این نشست علمی است که توسط حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد داودی استادیار گروه علوم تربیتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ارائه می‌شود.

نشست علمی یادشده چهارشنبه 21 اسفندماه از ساعت 10:30 تا 12 در سالن اجتماعات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به آدرس قم، پردیسان، بلوار دانشگاه برگزار می شود و شرکت در آن برای کلیه علاقه مندان آزاد است.

کد خبر 252811
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز