گروه حوادث: جوانی که به دنبال درگیری در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران، مالک قهوه‌خانه را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود وقتی پای میز محاکمه رفت مدعی شد که به خاطر مستی دست به این جنایت زده و نمی‌داند روز حادثه چه اتفاقی افتاد.

اوایل آبان‌ماه سال گذشته زمانی که ماجرای درگیری مرگباری در یکی از قهوه‌خانه‌های جنوب تهران به پلیس گزارش شد، تیمی از ماموران پلیس عازم محل حادثه شده و با معمای قتل مالک قهوه‌خانه مواجه شدند.

کارآگاهان در بررسی‌های مقدماتی دریافتند درگیری خونین زمانی آغاز شده که 2 جوان که حالتی غیر عادی داشتند وارد قهوه‌خانه شدند اما پس از دقایقی شروع به مشاجره با مالک‌ قهوه‌خانه کردند.

ماموران پلیس وقتی از زبان شاهدان حادثه شنیدند که یکی از این 2 جوان  با مالک قهوه‌خانه درگیر شده و او را هدف ضربات چاقو قرار داده،  وی را دستگیر و به اداره پلیس انتقال دادند.

متهم به قتل در بازجویی‌ها   گفت: صبح روز حادثه یکی از دوستانم با من تماس گرفت و خواست برای خوردن مشروبات الکلی با او به جایی در نزدیکی‌ محل زندگی‌مان برویم.
پس از این پیشنهاد، همراه دوستم به محل مورد نظر  رفتیم و در آنجا مقدار زیادی مشروبات الکلی مصرف کردیم.

سپس به طرف قهوه‌خانه‌ای که در آن نزدیکی بود به راه افتادیم و وقتی وارد آنجا شدیم، مالک قهوه‌خانه که متوجه حال بد ما شده بود تصمیم گرفت من و دوستم را از قهوه‌خانه بیرون کند.

من هم که در حالتی غیر عادی بودم با وی درگیر شدم و چند ضربه چاقو به بدنش وارد کردم.پس از اظهارات جوان متهم و صدور کیفر خواست، پرونده به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و روز گذشته وی مقابل قاضی حسینی‌ کوه‌کمره‌ای و 4 مستشار دادگاه (باقری، رحیمی، سالاری، تردست) پای میز محاکمه رفت.

پس از بیان کیفرخواست از سوی قاضی سیفی به عنوان نماینده دادستان و تقاضای قصاص عامل جنایت از سوی خانواده مقتول، جوان متهم در دفاع از خود گفت: من قبول دارم که مالک قهوه‌خانه را به قتل رسانده‌ام اما آن روز در حالتی غیر عادی بودم و اصلا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد.

وی ادامه داد: من نمی‌خواستم کسی را بکشم و آنقدر مست بودم که نمی‌دانم به چه علت با مقتول درگیر شدم.

در همین هنگام قاضی از متهم پرسید که اگر کنترلت دست خودت نبود پس چطور از محل صرف مشروبات الکلی تا قهوه‌خانه را پیاده رفتی و متهم باز ‌هم مدعی شد که نمی‌داند چطور سر از قهوه‌خانه درآورده و  به آنجا رفته است..

در پایان این محاکمه، قضات دادگاه برای صدور رای وارد شور شدند و مرد جوان را  به  قصاص محکوم کردند.

کد خبر 25303

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز