همشهری آنلاین: نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، خواستار تعیین تکلیف و روشن شدن هر چه زودتر سرنوشت جمشید دانایی‌فر مرزبان ربوده شده جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش مهر، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه زاهدان با تأکید بر روشن شدن سرنوشت مرزبان ربوده شده ایرانی، اظهار داشت: مسئولان جمهوری اسلامی ایران و وزارت خارجه باید با جدیت و تلاش بیشتری در راستای تعیین سرنوشت جمشید دانایی‌فر اقدام کنند و این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل اخبار ضد و نقیض از سرنوشت این فرزند برومند انقلاب، خانواده وی و همچنین بسیاری از مردم شریف ایران و مسئولان در نگرانی به سر می‌برند، افزود: پیگیری وضعیت این مرزبان غیور در حال حاضر به منظور پایان نگرانی‌ها در اولویت قرار دارد.

نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بی‌تفاوتی کشورهای همسایه در رابطه با بی‌ثباتی مرزهایشان، اظهار داشت: همسایگان شرقی به هیچ عنوان نباید امنیت را برای تروریست‌ها فراهم کنند و در این راستا حرکت‌های خودجوش مردمی در خصوص آزادسازی مرزبانان حاکی از وجدان بیدارشان در برابر ظلم داشت.

کد خبر 255501
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز