جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مرحله اول لیگ الماس که از ساعت ۷ به وقت تهران در دوحه‌ قطر آغاز شده‌ است؛ قهرمان این مرحله در رشته پرتاب دیسک را شناخت.

احسان حدادی

نکته مهم شکست حدادی از قهرمان هندی پرتاب دیسک برای اولین بار بود.ویکاس گودای هندی با رکورد ۶۳ متر و ۲۳ سانتی متر به مقام دوم این مسابقات رسید و بالاتر از گرد کانتر قهرمان المپیک پکن قرار گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شبکه تلویزیونی ابوظبی اسپورت؛ در رشته پرتاب دیسک این مرحله از لیگ الماس؛ 9 شرکت کننده حضور داشتند.

در این میان احسان حدادی نفر دوم المپیک 2012 لندن در میان ناباوری همگان با پرتابی به میزان 61 متر و 86 سانتی متر که در پرتاب اولش بدست آورده بود؛ در نهایت و پس از شش پرتاب؛ جایگاهی بهتر از هفتمی کسب نکرد.

برای حدادی که پیش از این همواره در مسابقات گلدن لیگ و لیگ الماس درخشیده بود؛ این ضعیف ترین نتیجه  طی 5 بار حضور در این مسابقات به حساب می‌آید.

حدادی در لیگ الماس دوحه در چنین کارنامه‌ای به جای گذاشت:

پرتاب اول 61 متر و 86 سانتی متر؛ پرتاب دوم خطا؛ پرتاب سوم 61 متر و 12 سانتی متر؛ پرتاب چهارم 61 متر و 51 سانتی متر؛ پرتاب پنجم خطا و در پرتاب ششم و آخر 61 متر و پنجاه و چهار سانتی.

در لیگ الماس دوحه؛ مالاچوفسکی پرتابگر سرشناس لهستانی و رقیب قدیمی حدادی با پرتابی به میزان 66 متر و 72 سانتی متر اول شد؛ گودای هندی با 63 متر و 23 سانتی متر دوم شد و گرد کانتر با حدنصاب 62 متر و 90 سانتی متر سوم شد.

برای اولین بار از سال 2007؛ احسان حدادی در یک مسابقه پرتاب دیسک به یک پرتابگر آسیایی باخته است. حدادی رکورددار این رشته در آسیا با حدنصاب 69 متر و 32 سانتی است.

کد خبر 258920
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز