شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: ژاوی در مراسم خداحافظی پویول با قرائت متنی دلنشین و مهربان خطاب به او گفت: تو به من درس زندگی دادی

ژاوی

به گزارش فارس، ژاوی هرناندس به عنوان نماینده بازیکنان بارسلونا برای صحبت در مراسم خداحافظی پویول انتخاب شد. وی در این مراسم اظهار داشت: من به نمایندگی از همه صحبت می‌کنم. پویول، هم‌تیمی من، وقتی به تیم اصلی بارسا آمدیم، به نظر می‌رسید این روز خیلی دیر فرا برسد و اکنون فرا رسیده است. زمان برای همه گذشته است و بیشتر برای کسانی می‌گذرد که ورزشکار هستند. کلمه‌ای که امروز بیشتر از همه شنیده می‌شود، «تشکر» است. به خاطر شجاعت، از خودگذشتگی و بخشندگی از تو سپاسگزاریم.

وی ادامه داد: هرگز فینال ومبلی را فراموش نمی‌کنم؛ زمانی که به تو گفتم باید جام را بالا ببری و تو به سمت من برگشتی و گفتی: «نه ژاوی، آبیدال باید جام را بالا ببرد.» تو به من درس زندگی دادی. تو همیشه برای همه کار می‌کردی، برای مصدوم‌ها، آنهایی که کمتر بازی می‌کردند و آنها را تشویق می‌کردی و به آنها توصیه می‌کردی.

هافبک بارسلونا خاطرنشان کرد: تو همه‌چیزت را برای این تیم دادی. تو حرفه‌ای ترین بازیکنی هستی که تاکنون در کنارش بازی کرده ام. تو زمانی که ما پیروز نمیشدیم و زمانی که هر جامی را کسب می‌کردیم، در این تیم بودی و به همین دلیل همیشه برای موفقیت‌هایمان ارزش قائل بودیم. خیلی افتخار می‌کنم که با تو تجربه مشترک داشتم و عاشق این هستم که در آینده پروژه‌ای مشترک با تو در این باشگاه داشته باشم. تو بارسلونا هستی و باشگاه به تو نیاز دارد.

کد خبر 259644
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز