همشهری آنلاین: بین ارتش سوریه و گروه‌های مسلح در منطقه الوعر در حمص آتش بس اعلام شده است تا زمینه برای امضای توافقی که براساس آن افراد مسلح از این منطقه خارج شوند فراهم آید.

بین ارتش سوریه و مخالفان در محله الوعر حمص آتش بس برقرار شد

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اینترنتی خبری سوریه الان، پیش از این نیز نیروهای ارتش سوریه و گروههای مسلح در بخش قدیمی حمص به توافق رسیدند و بر اساس آن آنها به منطقه دار الکبیره در حومه حمص منتقل شدند.

از سوی دیگر شمار دیگری از افراد مسلح تروریست از جمله تعدادی غیر سوری در حملات ارتش سوریه در حلب ، درعا ، حمص و ادلب به هلاکت رسیدند.

مقادیر زیادی اسلحه و مهمات و تعداد زیادی از خودروهای مجهز به تیربارهای سنگین تروریستها در این حملات منهدم شد.

به گزارش پایگاه اینترنتی خبرگزاری رسمی سوریه ( سانا) ، یک منبع نظامی به سانا گفت یگانهایی از ارتش و نیروهای مسلح به مکانهای تجمع تروریستها در مارع ، شهرک صنعتی ، بابیص ، میدان جندول ، اردوگاه حندرات ، باب النیرب ، کفرلاها ، لیرمون ، حیان ، تل رفعت ، کفر حمرا ، عندان ، راشدین و اتارب در حلب وحومه آن یورش بردند که به کشته شدن شمار زیادی از تروریستها و انهدام تجهیزات آنها منجر شد.

این منبع افزود یگانهایی از نیروهای ارتش چندین دستگاه خودروی تروریستها را در اطراف کویرس ، رسم العبود ، جدیده ، هلک ، خان العسل ، میدان بعیدین ، حریتان ، ضهره عبد ربه و مسلمیه در حومه حلب منهدم کردند.

این منبع گفت در درعا نیز نیروهای ارتش به مکان تجمع خودروهای تروریستها در منطقه انخل حمله کردند که به انهدام چندین دستگاه خودروهای افراد مسلح تروریست منجر شد و شماری از افراد مسلح داخل این خودروها کشته شدند.

همچنین یگانهایی از ارتش چندین دستگاه خودروی مجهز به تیربارهای سنگین تروریستها را در صنع الحمام و رسوم المدوره در منطقه لجاه در حومه درعا منهدم کردند.

این منبع خاطر نشان کرد یگانی از نیروهای ارتش و مسلح تعدادی تروریست را در شمال مسجد جامع اسود ، شمال شرقی بیت جمل در عتمان در حومه درعا به هلاکت رساندند.یگانی از نیروهای ارتش و مسلح سوریه در کمینی بیشتر اعضای یک گروه تروریستی را در اتوبان سلاح در خان الشیخ در ریف دمشق به هلاکت رساندند و سلاحهایشان را مصادره کردند.

یک منبع نظامی گفت یگانهایی از ارتش به مکانهای تجمع تروریستها در وادی المیره ، ظهره نعمه در جنوب حسیا ، بیت حجو در تلبیسه و جنوب قریتین در حومه حمص حمله کردند و شماری از تروریستها را کشتند.یگانهای دیگری از نیروهای ارتش یک مخفیگاه سرکرده های گروههای تروریستی مسلح را در نزدیکی منطقه معرتمصرین در حومه ادلب منهدم کردند و شماری از تروریستها از جمله تعدادی از تروریستهای غیر سوری را به هلاکت رساندند.

کد خبر 260476
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز