همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: به دستور شهردار تهران شرکت شهر سالم ماموریت دارد آسیب دیدگان طوفان را شناسایی کرده و تحت حمایت بهداشتی و درمانی قرار دهد.

municipality

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن‌علی غفاری مدیرعامل شرکت شهرسالم اظهار داشت: بنا به دستور شهردار تهران تمام افراد آسیب‌دیده در حادثه تندباد روز گذشته مورد شناسایی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه آمار متفاوتی از آسیب‌دیدگان حادثه تندباد ارایه شده است، گفت: تیم‌های خدماتی شرکت شهر سالم با هماهنگی اورژانس تهران در حال شناسایی آسیب‌دیدگان هستند. اکنون آمار دقیقی از آسیب دیدگان وجود ندارد اما تا عصر این آمار تکمیل و ارایه می‌شود.

به گفته وی تعداد کثیری از آسیب‌دیدگان از طریق اورژانس به مراکز درمانی و بیمارستان‌های دولتی منتقل شده‌اند، این در حالی است که تعدادی نیز به بیمارستان‌های خصوصی منتقل شده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرسالم تصریح کرد: تمام آسیب‌دیدگان مورد حمایت‌های بهداشتی و درمانی شرکت شهر سالم شهرداری تهران قرار خواهند گرفت.

غفاری در ادامه به شهروندان توصیه کرد، در صورت وقوع تندبادی دیگر در شهر از تردد در مکان‌های شلوغ، کنار درختان و میله‌های پرچم خودداری کنند. همچنین در مامنی ایمن که سرپناهی محکم داشته باشد، پناه گیرند.

کد خبر 261464
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha