دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
۰ نفر

امسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسئول برگزاری برنامه‌های بخش کودک و نوجوان ‌بیست‌ و دومین نمایشگاه قرآن است.

 روزهای قصه‌‍‌های قرآنی

این نمایشگاه در باغ‌‌موزه‌ی دفاع مقدس برگزار می‌شود. یكی از برنامه‌های جذاب این بخش، قصه‌گویی است و کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند پای قصه‌های قرآنی مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بنشینند یا خودشان قصه‌ی قرآنی‌ای كه می‌دانند، برای دیگران تعریف كنند. گفتنی‌است کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی‌، هنری و ادبی تا ۲۲ تیرماه هر‌روز از ساعت ۱۸ تا ۲۴ می‌توانند با حضور در محل برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از این خدمات بهره‌مند شوند.

* * *

برنامه‌ها‌ی رمضانی

فرهنگ‏سراهای هنگام و اشراق، هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان، ویژه‌برنامه‌ی ماه مهربانی را از روز یک‌شنبه ۸ تیرماه در بوستان نوفل‏‌لوشاتو و فرهنگ‏سرای هنگام آغاز كرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ‌سرای هنگام، ویژه‌‌برنامه‌ی ماه مهربانی که با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه‌ی ۴ انجام می‏‌شود، از روز اول ماه مبارک رمضان به مدت ۱۵ شب، از ساعت ۷ تا ۲۳ در بوستان نوفل‏‌لوشاتو و فضای باز فرهنگ‏سرای اشراق با انواع فعالیت‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی به‌اجرا درمی‌آید. این برنامه‌ها با شعار «تهران، شهر مهربانی» برگزار می‌شوند.

برنامه‏‌های تواشیح، موسیقی سنتی، شعرخوانی آیینی، نمایش خیابانی و... از جمله‌ی فعالیت‌های این ویژه‌برنامه‌ است.

کد خبر 264931

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha