جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۴:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: کوروش قاضی مراد گفت: با نگرش متفاوتی در خوشنویسی و تلفیق آن با شیوه مخصوصِ خودم، تغییراتی نو در طراحی ساختار نوشتار و چیدمان حروف به وجود آورده‌ام.

خوشنویسی به روایت کوروش قاضی‌مراد

به گزارش تسنیم؛ کوروش قاضی مراد که در عرصهٔ خط و نقاشی فعالیت می‌کند در بهمن ماه سال جاری پروژه جدید خود را در خانه هنرمندان ایران به نمایش در خواهد آورد. این پروژه که 7 سال تحقیق و آماده سازی آن به طول انجامیده مراحل نهایی خود را می‌گذراند و به گفته وی مرحله‌ای جدید و مهم از فعالیت حرفه‌ای او به شمار می‌آید.

قاضی مراد در توضیح این پروژه گفت که با نگرش متفاوتی در خوشنویسی و تلفیق آن با شیوه مخصوص به خود، تغییراتی نو در طراحی ساختار نوشتار و چیدمان حروف به وجودآورده و تلاش کرده مجموعه‌ای جدید و منحصر به فرد خلق کند. او از بیان توضیح بیشتر در این مورد خودداری کرد و گفت در این روز‌ها، با تیمی متشکل از همکارانی در بخش پژوهش و روابط عمومی، مشغول نهایی کردن این پروژه است و در بهمن ماه و به هنگام برگزاری این نمایشگاه در خانه هنرمندان ایران به تفصیل در نشست خبری این پروژه، گفتگو خواهد کرد. قاضی مراد همچنین گفت که بخش پژوهش این پروژه توسط بهرام کلهرنیا و بخش روابط عمومی و معرفی پروژه توسط مهرداد ذوالنور مدیریت خواهد شد.

کوروش قاضی مراد پیش از این در گالری آران و در سال 91 آخرین مجموعه آثار خود را به نمایش در آورده بود. کارهای وی تاکنون در ایران، آمریکا، آلمان، انگلیس، بلژیک، فرانسه و امارات به نمایش در آمده‌اند. وی برندهٔ جایزه اول طراحی از نمایشگاه Festival of Harmony از کالیفرنیا در سال 2003 و جایزه ویژه برای ارتقا و معرفی میراث و هویت ایرانی و هنر بین المللی از بنیاد I. M. A. N کالیفرنیا در سال 2009 از آمریکا می‌باشد. او هم اکنون عضو هیئت مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران است.

کد خبر 280790

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha