همشهری آنلاین: معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد ثبت‌نام رشته‌های کارشناسی بدون آزمون این دانشگاه تا روز شنبه ۲۰ دی ماه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، مجتبی علوی فاضل گفت: سامانه ثبت‌نام برای رشته‌های مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم 94 - 93 تا روز شنبه مورخ 20 دی باز است و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این سامانه در ساعت 24 روز شنبه بسته خواهد شد، افزود: به علاقه‌مندان توصیه می‌شود هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند و در این تاریخ ثبت‌نام برای این مقاطع به پایان خواهد رسید.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامي خاطرنشان کرد: هر داوطلب مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می‌تواند با مراجعه به سایت، 10رشته / محل را بر اساس علاقه انتخاب و در سایت ثبت کند.

علوی فاضل در مورد زمان اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان رشته‌های بدون آزمون کارشناسی پیوسته و ناپیوسته گفت: نتایج این مرحله در آخر دی ماه اعلام خواهد شد و پذیرفته‌شدگان می‌توانند در بهمن ماه در واحدهای پذیرفته شده ادامه تحصیل دهند.

علوی فاضل در خصوص رشته‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته گفت: داوطلبان این مقاطع می‌‎توانند با مراجعه به سایت در یک واحد دانشگاهی مورد علاقه خود ثبت‌نام کرده، سپس با تهیه یک نسخه چاپی از ثبت‌نام در سایت معاونت سنجش و پذیرش، پس از 48 ساعت به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند.

آغاز به تحصیل این دسته از متقاضیان نیز از نیمسال دوم سال تحصیلی 94 - 93 خواهد بود.

کد خبر 283458

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha