جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
۰ نفر

کارآگاهان پلیس آگاهی در تعقیب جوانی هستند که با جعل ۲ فقره چک از حساب یک شرکت عمرانی ۲.۵ میلیارد تومان برداشت کرده و متواری شده است.

متهم

تحقيقات پليس در اين‌باره از مرداد‌ماه امسال با شكايت يكي از بانك‌ها شروع شد. نماينده حقوقي بانك كه براي شكايت به شعبه اول بازپرسي دادسراي ناحيه 6تهران رفته بود در شكوائيه‌اش گفت: فردي با استفاده از 2فقره چك 2.5  ميليارد تومان از حساب يكي از مشتريان بانك كه شركتي عمراني است برداشت كرده است.

هنوز معلوم نبود اين كلاهبرداري به چه شكلي اتفاق افتاده است به همين دليل پرونده به اداره سيزدهم پليس آگاهي تهران فرستاده و تحقيقات براي شناسايي عامل اين كلاهبرداري ميلياردي آغاز شد. بررسي‌هاي اوليه حاكي از آن بود برداشت از حساب شركت عمراني از طريق بانكي در خيابان كريمخان انجام شده است. وقتي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته بانك بررسي شد نخستين سرنخ در اختيار پليس قرار گرفت.

فيلم‌هاي ضبط‌شده پسر جواني را نشان مي‌داد كه در 2نوبت در مجموع 2.5 ميليارد تومان پول از بانك دريافت مي‌كند.

علاوه بر اين تجسس‌هاي كارآگاهان نشان داد متهم جواني 28ساله به نام خليل و مدير شركتي پيمانكاري در زمينه نصب آسانسور است. همچنين فاش شد او با اطلاع دقيق از شماره حساب بانك و ميزان گردش مالي شركت عمراني، 2فقره چك جعل و با مراجعه به بانك شعبه خيابان كريمخان 2.5 ميليارد تومان برداشت كرده است.

سرهنگ محمدرضا ذاكراستقامتي، معاون مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: متهم بعد از ارتكاب كلاهبرداري ميلياردي متواري شده است.

از اين‌رو بازپرس پرونده مجوز انتشار تصوير بدون پوشش وي را صادر كرده است به همين دليل از شهرونداني كه اطلاعاتي درخصوص مخفيگاه يا محل‌هاي تردد وي دارند درخواست مي‌شود با شماره 51055513تماس بگيرند و پليس را در دستگيري وي ياري كنند.

کد خبر 283585

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha