اعضای باند راهزنی که در جریان سرقت‌های جاده‌ای خود در بوشهر یک راننده را به ضرب گلوله به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.

متهمان كه 10مرد جوان هستند، همگي با يكديگر هم‌محلي هستند و 2نفر از آنها از مجرمان سابقه‌دار به شمار مي‌روند. نخستين گزارش از سرقت‌هاي اين باند حدود 2هفته قبل به پليس استان بوشهر اعلام شد. اعضاي اين باند با سدكردن راه خودروهاي سواري كه حامل بار ازجمله پارچه يا كفش بودند، با تيراندازي به تهديد راننده‌ها پرداخته و دست به سرقت بارها مي‌زدند. آنها در جريان يكي از همين سرقت‌ها، پس از اينكه راه يك پژو پارس را سد كردند، با تيراندازي، راننده آن را به قتل رساندند و ماشين را به سرقت بردند اما پس از طي مسافتي، محموله داخل ماشين به همراه لوازم باارزش آن را دزديدند و با رها كردن آن در يك جاده فرعي، ناپديد شدند.

ماموران پليس كه تحقيقات گسترده‌اي را براي دستگيري اين باند شروع كرده بودند، در نهايت موفق شدند اعضاي باند را يكي بعد از ديگري شناسايي كنند. سردار حيدرعباس‌زاده، رئيس پليس استان بوشهر با بيان اين خبر به همشهري گفت: مخفيگاه‌هاي سارقان به محاصره پليس درآمد و آنها در عمليات جداگانه دستگير شدند. وي ادامه داد: سارقان در بازجويي‌ها به ارتكاب 8سرقت مسلحانه اعتراف كردند و گفتند كه در جريان سرقت يك پژو پرشيا در بردخون شهرستان دير، 18گلوله به‌خودرو شليك كردند كه 3گلوله به راننده اصابت كرد و باعث مرگ او شد.

فرمانده انتظامي استان بوشهر با اشاره به دستگيري شرور 18ساله‌اي در اين باند گفت: اين فرد در كنگان دستگير شد و به تيراندازي مرگبار به پژو پارس اعتراف كرد. عباس‌زاده گفت: از اين باند يك قبضه كلاش و 30تير جنگي كشف شد و بررسي‌ها نشان داد كه اعضاي اين باند هنگام سرقت‌ها از خودروهاي سمند و زانتيا استفاده مي‌كردند. براساس اين گزارش، تحقيقات از اعضاي اين باند ادامه دارد.

کد خبر 286824

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha