یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
۰ نفر

۲ سارق خشن پس از ورود به مجتمع‌‌های مسکونی دست به زورگیری از ساکنانی می‌زدند که قصد سوار شدن به آسانسور را داشتند.

آنها در يكي از سرقت‌ها طوري باعث وحشت زني ميانسال شدند كه او سكته كرد و در بخش مراقبت‌هاي ويژه بيمارستان بستري شد.اين 2سارق كاملا اتفاقي به دام مأموران پليس افتادند. ماجرا از اين قرار بود كه نيمه‌شب 18فروردين، مأموران گشت كلانتري 118تهران در يكي از محله‌هاي ستارخان به 2جوان موتورسوار مشكوك شدند. شماره پلاك موتور آنها از سرقتي بودن آن حكايت داشت و هر دو دستگير شدند.

در بازرسي بدني از اين دو جوان تعدادي گوشي تلفن همراه و همچنين 2 قبضه چاقو كشف شد كه احتمال سارق بودن آنها را بيشتر كرد. هر دو جوان پس از انتقال به كلانتري در بازجويي‌ها به سرقت اعتراف كردند و گفتند كه گوشي‌ها را همان شب زورگيري كرده‌‌اند. مأموران صاحب گوشي مسروقه را شناسايي كردند و اين زن پس از حضور در كلانتري گفت: حدود ساعت 10:30شب همراه مادرم وارد ساختمان‌مان شديم و به طرف آسانسور رفتيم. مقابل در بوديم كه اين 2جوان به ما حمله كردند و با تهديد چاقو كيف دستي مرا دزديدند و فرار كردند.

اما پس از فرار آنها، مادرم كه از قبل بيماري قلبي داشت چنان وحشت كرد كه از حال رفت و پس از اينكه او را به بيمارستان رسانديم و حالا در بخش مراقبت‌هاي ويژه‌ بستري است. پس از گفته‌هاي زن جوان، هر دو سارق كه حسين و رضا نام دارند براي ادامه تحقيقات به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران منتقل شدند.

در اين بين مشخص شد كه رضا مجرمي سابقه‌دار است و پيش از اين نيز به اتهام ارتكاب جرايم مختلف ازجمله جعل، سرقت و درگيري با ماموران دستگير شده و به زندان افتاده است. متهمان در جريان بازجويي‌ها به ده‌ها زورگيري پاي آسانسورهاي مجتمع‌هاي مسكوني و همچنين سرقت از رهگذران و عابران پياده اعتراف كردند و گفتند كه بيشتر اين سرقت‌ها را در شمال غرب تهران مرتكب شده‌اند. سرهنگ داوود مرادي، رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران با بيان اين خبر از شاكيان احتمالي خواست براي شناسايي متهمان به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.

کد خبر 291983

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha