زورگیران خشن در پوشش مسافرکش، ‌طعمه‌های خود را سوار ماشین می‌کردند و با انتقال به حاشیه شهر دست به سرقت اموالشان می‌زدند.

متهمان

آنها بعد از سرقت، دست‌ها و چشمان مالباختگان را مي‌بستند و آنها را در تاريكي شب در مناطق خلوت رها مي‌كردند.
اين گروه 4نفره از سال92 و با شكايت مالباختگان تحت تعقيب مأموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان البرز قرار گرفتند. براساس شكايت مالباخته‌ها، ‌متهمان همزمان با تاريك شدن هوا با خودروهاي پرايد و پژو405 در مناطق كرج، فرديس، انديشه، شهرقدس، تهران و قزوين مي‌گشتند و طعمه‌هايشان را سوار مي‌كردند.

پس از طي مسافتي راننده تغيير مسير مي‌داد و همدستانش با تهديد سلاح سرد و ضرب و شتم مالباخته، پول، كارت عابربانك و اموال قيمتي او را سرقت مي‌كردند. سارقان حتي با گرفتن رمز عابربانك، همه موجودي حساب مالباخته‌ها را برداشت مي‌كردند و پس از آن با بستن چشم و دست مسافران، آنها را در مناطق خلوت شهر رها كرده و متواري مي‌شدند.

ماموران كه خود را در برابر يك باند سازمان يافته مي‌ديدند با كمك مالباخته‌ها به چهره‌نگاري دزدان پرداختند و در بررسي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته اطراف محل سرقت سرانجام هر چهار متهم را شناسايي و مخفيگاه آنها را در مناطق مختلف استان البرز و تهران زيرنظر گرفتند. اعضاي اين باند 19خرداد‌ماه در 4 عمليات غافلگيرانه پليسي و همزمان به دام افتادند و در بازرسي از مخفيگاه آنها 2 دستگاه خودروي پرايد، تعداد زيادي اموال مسروقه متعلق به مالباختگان شامل گوشي تلفن همراه، لپ تاپ، عينك آفتابي، ساعت مچي و... كشف شد.

متهمان پس از دستگيري در بازجويي‌ها به زورگيري‌هاي خشن و سريالي در قالب گروه 3 يا 4 نفره اعتراف كردند.به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس، سرهنگ حميدرضا گل‌صباحي، رئيس پليس آگاهي استان البرز با اعلام اين خبر گفت: احتمال مي‌رود افراد زيادي در دام اين گروه گرفتار شده‌اند براي همين بازپرس شعبه 21دادسراي كرج، دستور چاپ تصاوير بدون پوشش متهمان را صادر كرده است. شاكيان احتمالي مي‌توانند به اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان البرز واقع در ميدان طالقاني كرج، مراجعه كنند.

کد خبر 298097

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha