سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
۰ نفر

مرد موتورسوار که کلاه کاسکت به سر داشت به بانکی در مشهد حمله کرد و دست به سرقت ۲۸ میلیون تومان پول نقد زد و فراری شد.

در هفته جاري اين دومين سرقت مسلحانه بانك در مشهد است و به‌نظر مي‌رسد كه گروه سازمان‌يافته‌اي با نقشه قبلي به هردو بانك حمله كرده و ميليون‌ها تومان پول دزديده‌اند.ساعت 10صبح ديروز يك موتورسوار كه كلاه‌كاسكت به سر داشت مقابل يكي از بانك‌ها در مشهد توقف كرد. وي درحالي‌كه همچنان كلاه به سرش بود وارد بانك شد و به محض ورود اسلحه‌اي از زير لباسش درآورد و به سمت كارمندان نشانه گرفت. او با تهديد آنها 28ميليون تومان پول نقد دزديد و پا به فرار گذاشت. سرهنگ حجت نيكمرام، فرمانده انتظامي مشهد با اعلام اين خبر گفت: به‌دنبال اين سرقت، تيمي از مأموران پليس مشهد در محل حادثه حاضر شدند و به بررسي تصاوير دوربين مداربسته بانك پرداختند.

در تحقيقات نيز مشخص شد كه سارق مسلح با تهديد كارمندان 28ميليون تومان پول نقد سرقت كرده و فراري شده است. وي گفت: با به‌دست آمدن تصاوير متهم، جست‌و‌جوي پليسي براي شناسايي و دستگيري سارق مسلح شروع شده است. به گزارش همشهري، اين دومين سرقت مسلحانه بانك در هفته جاري است.

پيش از اين نيز سارقي موتورسوار كه كلاه‌كاسكت به سر داشت به بانكي در مشهد حمله كرد و با تهديد كلت 53ميليون تومان پول نقد سرقت كرد و با همدستش كه بيرون از بانك روي موتور منتظر نشسته بود متواري شد. اين در حالي است كه مشخصات هردو سارقي كه كلاه كاسكت به سر داشته و به بانك‌ها حمله كردند به يكديگر شباهت دارد، براي همين فرضيه سرقت سريالي نيز قوت يافته و گروهي از كارآگاهان مبارزه با سرقت پليس مشهد رازگشايي اين سرقت‌ها را در دستور كار خود قرار دادند.

کد خبر 294946

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha