مریم سعادت از جمله بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون است که با وجود تحصیل در رشته نمایش بیشتر در سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیون دیده می‌شود.

سریال

مريم سعادت بازي در بيش از 50مجموعه تلويزيوني و فيلم سينمايي را در كارنامه دارد و مخاطبان تلويزيون او را در‌ماه رمضان در نقش فيروزه «دردسرهاي عظيم» مي‌بينند؛ سريالي به كارگرداني برزو نيك‌نژاد كه فصل دوم آن از شبكه3 روي آنتن مي‌رود. سعادت درباره دردسرهاي عظيم2به همشهري مي‌گويد: داستان فصل تازه ادامه قسمت اول است و در اصل مخاطب قرار است قسمت 27به بعد را پس از يك وقفه كوتاه تماشا كند.

در فصل دوم تماشاگران وجوه بيشتري از زندگي اين خانواده را مي‌بينند. دردسرهاي عظيم يك قصه برخاسته از دل مشكلات مردم است؛ نه خيلي جدي يا كمدي بلكه به شكل واقعي. وي با اشاره به پخش سريال رمضاني شبكه3 پس از اذان مغرب و استقبال احتمالي مخاطبان از آن، مي‌افزايد: گروه توليد با هدايت نيك‌نژاد در روند توليد چيزي كم نگذاشت.

وقتي فصل‌هاي بعدي يك سريال موفق ساخته مي‌شود، توقع مخاطب هم بالا مي‌رود و با توجه به سختگيري‌هاي مهران مهام تهيه‌كننده سريال، به‌طور حتم فصل دوم هم قابل‌قبول خواهد بود. سعادت كه از طرفداران توليد و پخش سريال با تعداد قسمت‌هاي زياد است، يادآور مي‌شود:

متأسفانه در سريال‌هاي كوتاه زمان براي شناختن شخصيت‌ها و دنبال كردن قصه بسيار كم است و به همين دليل چنين سريال‌هايي فراموش مي‌شوند. در همه جاي دنيا توليد و پخش سريال‌هاي طولاني رسم است و در ايران هم به لطف علاقه مردم، اين كار جواب مي‌دهد. اين بازيگر قديمي مجموعه «پايتخت» را نمونه سريال‌هايي مي‌داند كه با داشتن گروه توليد خوب و داستان پركشش به فصل چهارم رسيده است. سعادت در اين‌باره چنين توضيح مي‌دهد:

سيروس مقدم در اين سريال كم و كاستي از نظر فيلمنامه، كيفيت توليد و بازي‌ها ندارد و اين نشان مي‌دهد مي‌توانيم سريال‌هاي طولاني و دنباله‌دار بسازيم. سعادت در پايان مي‌گويد: مردم منتظر كار خوب و دلخواه خود هستند و به حتم وقتي سريال خوبي ساخته مي‌شود، دوست دارند داستان‌هاي بيشتري از آن ببينند. معتقدم دردسرهاي عظيم هم مي‌تواند نمونه يك سريال موفق باشد. اين بازيگر در سريال رمضاني شبكه3با مهدي هاشمي، جواد عزتي، مهران رجبي، الناز حبيبي و... همبازي است.

کد خبر 298316

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha