چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران با برتری ۳ بر ۱ برابر تونس، در جدول گروه B جام جهانی سه امتیازی شد.

Senobar

به گزارش سايت باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های والیبال ایران و تونس در جام جهانی والیبال 2015 ساعت 11 روز چهارشنبه (18 شهريور) در سالن والیبال شهر هاماماتسو ژاپن آغاز شد.

تیم ایران که در روز نخست بازی‌ها سه بر یک مغلوب آرژانتین و خولیو ولاسکو شده بود، با زدن سرویس‌های خوب، دفاع روی تور مقتدرانه و حضور موثر غفور در حملات، با حساب 25 بر 17 تونس را در ست نخست بازی دوم‌‎ شکست داد.

با آغاز ست دوم، تونس بازی بهتری به نمایش گذاشت و تیم ایران برخلاف ست نخست، بازی بدون برنامه‌ای داشت. ضعف همیشگی والیبال ایران در دریافت اول در این ست نیز بلای جان شاگردان کواچ شد تا نماینده آفریقا در امتیازات پایانی رفته رفته فاصله‌اش را با ایران زیاد کرده و در پایان اين ست به برتری 25 بر 21 برسد.

با آغاز ست سوم، شاگردان کواچ بازی را جدی‌تر گرفتند. حضور امیر غفور در قطر پاسور و بازی خوب محمد موسوی در دفاع روی تور، کار را برای تونسی‌ها سخت کرد. ایران با برتری 8 بر 4 وقت استراحت فنی نخست را به سود خود تمام کرد. در دومین وقت استراحت فنی هم ایران با حساب 16 بر 8 تیم برتر میدان بود. تونسی‌ها که باخت را قبول کرده بوند، در ادامه سعی کردند فاصله امتیازت را کم کنند، اما ایران در پایان این ست و در یک بازی برتر با حساب 25 بر 14 به برتری رسید.

تيم ایران در ست سوم هم ابتکار عمل را به دست گرفت و موفق شد با حساب 25 بر 21 برابر تونس، نخستین برد خود را در جام جهانی 2015 کسب کند. تیم ایران با این پیروزی 3 امتیازی شد.

 

کد خبر 306676

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha