چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۸۶ - ۱۸:۴۴
۰ نفر

اراک- خبرنگار همشهری: زن جوان با فریب مالکان طلافروشی‌ها، گردن‌بند‌های بدلی را به جای گردن بند طلا به آنها می‌فروخت.

 این زن زمانی که برای دومین‌بار برای فروش گردن‌بند بدلی به یک مغازه طلافروشی در اراک رفته بود از سوی مغازه‌دار دستگیر شد.

مدتی قبل زن جوانی به یک طلافروشی در اراک رفت تا گردن‌بندی را که مدعی بود همسرش مدت‌ها پیش برایش خریده بفروشد.

مرد طلافروش پس از بررسی‌ گردن بند، آن را از زن جوان خرید، اما دقایقی از خروج زن از مغازه نگذشته بود که وی متوجه شد گردن‌بند از فلز بی‌ارزشی ساخته شده و روی آن با آب‌ طلا پوشانده شده است.

طلافروش که تازه متوجه شده بود فریب زن جوان را خورده، بلافاصله ماجرا را به پلیس اطلاع داد و به این ترتیب تحقیقات مأموران برای شناسایی و دستگیری زن کلاهبردار آغاز شد.

مدتی بعد در حالی که هنوز ردی از این زن به‌دست نیامده بود، وی بار دیگر به‌سراغ همان طلافروشی رفت تا گردن‌بند دیگری را بفروشد.

او که به‌نظر می‌رسید فراموش کرده بود چند روز قبل هم یک گردن‌بند بدلی به صاحب این طلافروشی فروخته، منتظر ماند تا طلافروش پول گردن‌بند جدیدی را که به همراه داشت به او بدهد، اما مرد طلافروش با دیدن این زن به سرعت او را شناخت و ماجرا را به پلیس اطلاع داده و مانع خروج او از مغازه شد.

دقایقی بعد با حضور مأموران در طلافروشی زن جوان دستگیر و با کشف یک گردن‌بند قلابی در کیف‌دستی او، مأموران وی را به اداره پلیس انتقال دادند.

زن جوان اگر چه در ابتدا مدعی بود که نمی‌دانسته گردن‌بند قلابی است، در ادامه بازجویی‌ها گفت که مدتی قبل از تهران به اراک آمده و تاکنون 4 گردن‌بند بدلی را با این شیوه به طلافروشان اراکی فروخته است.

با این اطلاعات کارآگاهان پلیس آگاهی اراک به‌سرعت به‌سراغ همدست او رفته و او را نیز دستگیر کردند.

کد خبر 33095

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز