مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: کمپین مشاوره داروساز من با مشارکت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشکده داروسازی، هر سال در تاریخ هشتم و نهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

برگزاری کمپین مشاوره داروساز من

آژانس عکس همشهری: عکس از اکبر بدرخانی
آژانس عكس همشهري/ عكاس: اكبر بدرخاني

دکتر اسماعیلی عضو هیات علمی دانشگاه و دبیر اجرایی کمپین مشاوره داروساز من در این خصوص اظهار داشت: این کمپین از ساعت 9 صبح تا ساعت 18 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هشتم و نهم اردبیبهشت ماه در دو نقطه از خیابان ولی عصر (عج)، 1_ روبروی دانشکده داروسازی شهید بهشتی نرسیده به بزرگراه نیایش و 2 _ جنب داروخانه شهید کاظمی نرسیده به چهار راه پارک وی، به خدمت رسانی به مراجعان می پردازد.

وی هدف از برگزاری این طرح را آشنایی عموم مردم با دیابت و غربالگری علائم سندرم متابولیک برشمرد و افزود: با توجه به مراجعه 1000 نفر از همشهریان تهرانی به این دو پایگاه تا ساعت 12 امروز پیش بینی می شود که در هر روز 2000 نفر در این طرح شرکت داشته باشند.

دکتر اسماعیلی خاطرنشان کرد: در این کمپین خدماتی نظیر اندازه گیری قند خون، فشار خون و اندازه گیری شاخص توده بدنی(BMI)و همچنین توصیه های لازم درخصوص تغذیه سالم، نوع مواد مصرفی، عدم مصرف دخانیات، داشتن تحرک لازم درطول هفته و ... به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

براي تماشاي تصاوير بيشتر اينجا را كليك كنيد.

کد خبر 332092

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha