همشهری آنلاین: در نشست مشترک هیأت مدیره موسسه خیریه کهریزک با مدیران روابط عمومی بانکهای سراسر کشور بر جایگاه رفیع خدمات خیرخواهانه در جامعه تأکید شد.

کهریزک

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ مدیران روابط عمومی بانکهای سراسر کشور با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک به عیادت سالمندان و معلولین رفتند. ایشان همچنین با دیدار از فعالیت های امور فرهنگی و کارگاههای تولیدی با توانمندیهای مددجویان آسایشگاه از نزدیک آشنا شدند.

نشست مشترک هیأت مدیره موسسه خیریه کهریزک با مدیران روابط عمومی بانکها، از بخشهای دیگر این حضور گرم و صمیمی بود که درآن به موضوعات مختلف پرداخته شد.

دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک با خیر مقدم به مدیران روابط عمومی بانکهای کشور، حضور این گرامیان را که تأثیر گذار در عرصه اقتصادی کشور هستند را فرصتی مغتنم برای معرفی فعالیتهای موسسه خیریه کهریزک دانست و بر استفاده از توانمندیهای آنان در هر نوع خدمتی که زندگی را به کام نیازمندترین اقشار جامعه گواراتر می نماید، تأکید کرد.

دکتر احمدی با بیان اینکه 3000 نفر مددجوی سالمند و معلول در حال حاضر از انواع خدمات نگهداری شبانه روزی، خدمات روزانه و تیم مراقبت در منزل موسسه منتفع می شوند خاطر نشان کرد: 44 سال فعالیت شبانه روزی و نگهداری در آسایشگاه خیریه کهریزک و نیز چندین سال خدمات در مرکز استان البرز، نشان از حسن نیت مردم نوعدوست و خیر خواه میهنمان است که می دانند باید سهمی از درآمد خویش را وقف ناتوان ترین افراد جامعه نمایند. شما بزرگواران نیز می توانید با توان بالایی که دارید، سهمی در این اقدامات خداپسندانه داشته باشید و ما را در انجام این رسالت اجتماعی و الهی یاری نمائید.

محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه، با یادآوری اینکه کهریزک امروز عزت و آبروی نظام است، یادآور شد: کهریزک به معنای واقعی کلمه یک مرکز نگهداری ملی است، از 31 استان در این سرای مهرورزی سالمند ومعلول نگهداری می شود وباهمین آمار، کمکهای مردمی برای زندگی بخشی به این خانواده بزرگ روانه مجموعه می گردد. کمکهایی که تنها به نگهداری ختم نمی شود بلکه انواع خدمات توانبخشی واجتماعی، این مرکز را تبدیل به مجموعه ای شناخته شده کرده و شعار <<کهریزک مکانی است برای زندگی کردن نه زنده ماندن >>را به عینیت و اصالت کامل رسانده است.

مجید قمی عضو هیأت مدیره موسسه و مدیر عامل مرکز درمانی جوادالائمه (ع) در بخش دیگری از این نشست بااشاره به سابقه درخشان کهریزک در عرصه خدمت به ناتوان ترین افراد جامعه تصریح کرد: درطول سالیان متمادی به همت یکایک نیکوکاران وبویژه خانواده 3000 نفری بانوان نیکوکار، رسالت الهی زندگی بخشی به جمعیت هدف این مجموعه کماکان در حال انجام است.از محل همین حسن نیت هاست که مرکز درمانی جوادالائمه (ع) به کهریزک تحویل داده شده و امید است بلند نظرانی چون شما که از مدیران کارآمد این مرزو بوم هستید، راه گشای برخی دیگر از نیازهای پایان ناپذیر موسسه خیریه کهریزک باشید.

در ادامه محمد علی کریمی مدیر روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از میزبانی آسایشگاه خیریه کهریزک از مدیران روابط عمومی بانکهای سراسر کشور اذعان داشت: در نظام بانکی پرداختن به امور عام المنفعه و خداپسندانه تبدیل به یک مسئولیت اجتماعی شده است، اقداماتی چون ساخت مدرسه و حمایت از خیریه ها که این اقدام اخیر یعنی نیازسنجی کهریزک نیز می تواند به سایر اقدامات موثر بانکی افزوده شود.

وی افزود: همه افراد جامعه حتی یکایک ما حاضرین ممکن است روزی سرنوشتی شبیه سالمندان این مرکز داشته باشیم، بنابراین باید با داشتن این احساس به شکوفایی چنین مراکزی اهتمام ویژه نشان دهیم.

کریمی با اشاره به دیدار از بخشهای مختلف زندگی سالمندان و معلولین تصریح کرد: در اینجا همه ما یک شهر زنده را دیدیم، شهری که در آن فعالیت می کنند و درتلاشی هدفدار مشغولند، انرژی و تحرک را می توان به وضوح مشاهده کرد واین احساس را عمیقاً درک نمود.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی هماهنگی و شناسایی نیازها را گام بعدی خود و همکاران دانست وبر حمایتهای همه جانبه نظام بانکی در رسالت خدمت رسانی و امور عام المنفعه تأکیدی دوباره نمود.

کد خبر 343215

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha