همشهری آنلاین: چهل و چهارمین بازارچه آسایشگاه خیریه کهریزک به همت بانوان نیکوکار و با هدف جذب کمک‌های مردمی کار خود را در باغ فردوس آغاز کرده است.

برگزاری چهل و چهارمین بازارچه خیریه آسایشگاه خیریه کهریزک

به گزراش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، چهل و چهارمین بازارچه پاییزه گروه بانوان نیکوکار موسسه خيريه کهريزک با هدف جذب کمک‌های مردمی بيشتر، به نفع معلولان و سالمندان آسايشگاه خيريه کهريزک و همچنین ترغیب و تشویق بانوان و با حضور جمعی از بانوان نيکوکار از روز جمعه ۷ آبان آغاز به کار کرده و تا پنج‌شنبه ۱۳ آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

اینجا خیرین بسیاری دل را به دریا زده‌اند و با تمام وجود عواید حاصل از فروش محصولاتی که بعضا در خانه تهیه و یا خریداری کرده‌اند به فروش می‌رسانند. اینجا مهر و محبت موج می‌زند. زنان بسیاری بدون هیچ چشم‌داشتی و با لبخندی جاری برای کار خیر پیش‌ قدم شده‌اند.

اينجا بازارچه خیریه کهریزک است، جایی که کاسبی با رنگ و بوی محبت است، جایی که هر روز از ساعت ۹ صبح الي ۱۷ در ۶2 غرفه بانوان نيکوکار آسایشگاه خیریه کهریزک آن را اداره می‌‌کنند. اینجا در بازارچه خیریه یادت می آید که هنوز خیلی چیزهای اصولی زندگی فراموش نشده اند و هنوز هم زمین خدا پر است از آدمهای با محبت. پا گذاشتن در بازارچه خیریه به شما کمک می کند تا به راحتی دست به جیب شوید و به نیت سالمندان و معلولان خرید داشته باشید. اینجا همان جایی است که می توانی عطوفت و مهربانی پروردگار را بیش از پیش در رگ ها جاری کنی.

گروه بانوان نیکوکار خیریه کهریزک سعی دارند با به تصوير کشيدن آشپزی، تهیه شیرینی‌های خانگی، لوازم منزل، پوشاک، پارچه و فروش کاردست معلولان و سالمندان نقش کوچکی در همدلی با معلولان وسالمندان ایفا کنند.

زهره مسگرا، مدیر گروه بانوان نیکوکار آسایشگاه خیریه کهریزک در گفت‌گو با روابط عمومی کهریزک هدف از برگزاری این بازارچه را جذب کمک‌های مردمی به نفع مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک بیان کرد و گفت: هدف از برپایی این بازارچه ‌ارتقای جذب کمک‌های مردمی به نفع معلولان، سالمندان‌، بیماران مبتلا به ام.اس مرکز و همچنین ترغیب و تشویق بانوان به تولیدات محصولات خانگی منوط بر مشارکت معنوی و حضور جمع کثیری از بانوان نیکوکار ایران است.

وی در ادامه افزود: این بازارچه در ۶۲‌ غرفه با عرضه محصولاتی اعم از انواع غذاهای خانگی، شیرینی‌جات و دسر، پوشاک، لوازم خانگی، گل و غیره و همچنین کار دست معلولان و سالمندان ‌برگزار شده است.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، بازارچه پاییزی آسایشگاه خیریه کهریزک به نشانی: تجریش، خیابان ولی عصر(عج)، باغ فردوس، کوچه طوس، کوچه ستاره، پلاک ۳ دفتر گروه بانوان نیکوکار برگزار خواهد شد.

کد خبر 351106

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha