مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۸۶ - ۰۸:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: قائم مقام معاونت شهری شهرداری تهران اعلام کرد بهسازی خیابان ولی‌عصر(عج) تهران به صورت کامل انجام شده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر محمد عیدیان در این باره گفت: خیابان ولیعصر(عج) تهران برای ترددآسان و مناسب معلولان به صورت کامل بهسازی شده است. 

عیدیان افزود: روش نصب کفپوش‌ها، تاسیسات، پل‌ها و چراغ‌ها در پیاده رو خیابان ولی‌عصر به گونه‌ای است که افراد نابینا، معلولان و جانبازان مشکلی برای تردد ندارند.

وی با بیان اینکه این مناسب‌سازی الگو بهسازی دیگر مسیرهای شهر شده است، گفت: بهسازی پیاده رو خیابان ولیعصر در دو مرحله با هزینه 160 میلیارد ریال شهریور امسال به پایان رسید.

عیدیان افزود: در مرحله نخست کفپوش پیاده رو بر اساس الگوی کشورهای توسعه یافته، طراحی و نصب شد و در مرحله دوم طراحی مبلمان شهری مسیر، نورپردازی، اصلاح تقاطع‌ها، نصب کیوسک‌های مطبوعات و بلیت فروشی اتوبوسرانی همچنین نصب انشعاب‌های آب، برق و تلفن پایان یافت.

وی افزود: کفپوش‌های این خیابان به گونه‌ای طراحی شده که در هنگام کار شرکت‌های خدمات‌رسان به صورت قالبی کنده شده و دوباره نصب می‌شود.
قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران گفت: براساس هماهنگی‌ها تاپنج سال آینده هیچ کنده کاری در پیاده‌روهای خیابان ولیعصر نخواهد شد.

کد خبر 34806

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز