همشهری آنلاین: پروازهای بین‌المللی شرکت‌های هواپیمایی ایرانی از روز یکشنبه ششم آبان، به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) منتقل می‌شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، کلیه پروازهای بین‌المللی شرکت‌های داخلی به استثنای مقاصد جده، مدینه و دمشق از ساعت صفر بامداد یکشنبه ششم آبان از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به فرودگاه امام(ره) منتقل می‌شود.

روابط عمومی فرودگاه بین المللی امام‌خمینی(ره) در اطلاعیه‌ای با اعلام این خبر از هموطنان خواست برای پرواز یا استقبال و بدرقه مسافران از تاریخ یادشده به این فرودگاه مراجعه کنند.

فروگاه بین‌المللی امام خمینی در در 35 کیلومتری جنوب تهران بین بزرگراه‌های تهران-قم و تهران-ساوه قرار گرفته است.

پیش از این مدیر روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با ایرنا از انتقال تدریجی پروازهای خارجی شرکت‌های ایرانی به فرودگاه امام خمینی خبر داده بود.

رضا جعفرزاده اعلام کرده بود: انتقال پروازهای بین‌المللی شرکت‌های هواپیمایی داخلی به استثنای پروازهای به مقصد دمشق و بالعکس از تاریخ ششم آبان از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.

وی گفته بود: تمام پروازهای بین‌المللی شرکت‌های هواپیمایی خارجی به استثنای پروازهای خارجی به مقصد دمشق و بالعکس نیز از روز ‪ ۱۳‬آبان ماه جاری از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) انجام خواهد شد.

وی زمانانتقال تمام پروازهای شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی به مقصد دمشق نیز از روز ‪ ۲۱‬آبان ماه امسال اعلام کرده بود.

به گفته جعفرزاده، پروازهای حج و پروازهای داخلی همچنان از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، انجام خواهد شد.

کد خبر 34896

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز