یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۶ - ۰۹:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: توزیع گازوییل به منظور ساماندهی توزیع و مصرف سوخت خودروهای دیزلی، به زودی با کارت هوشمند سوخت انجام می‌شود.

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران روز یکشنبه ۲۳ دی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس مصوبات نمایندگان منتخب ویژه تبصره ۱۳ قانون بودجه سال جاری و به منظور ساماندهی توزیع و مصرف سوخت خودروهای دیزلی، در آینده نزدیک توزیع نفت‌گاز به خودروهای دیزلی به وسیله کارت هوشمند سوخت انجام خواهد شد.

از این رو در این اطلاعیه از همه دارندگان خودروهای دیزلی درخواست شده است که به منظور ثبت نام، از تاریخ ۲۵ دی ماه تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.niopdc.ir اطلاعات لازم برای دریافت کارت هوشمند سوخت خود را ارائه کنند.

همچنین ضروری است که دارندگان خودروهای دیزلی پس از ثبت اطلاعات از طریق اینترنت، با در دست داشتن نسخه چاپی اخذ شده از سیستم یا شماره رهگیری اختصاص داده شده با همراه داشتن یکی از مدارک شناسایی مالک شامل شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه یا گذرنامه و همچنین یکی از مدارک شناسایی خودرو شامل کارت، شناسنامه یا سند خودرو برای تطبیق و تأیید اطلاعات خودرو به دفاتر خدمات کارت هوشمند سوخت در مراکز منتخب پستی سراسر کشور و یا دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.

یادآور می‌شود پس از انجام مراحل ثبت نام، کارت هوشمند دیزلی (گازوییلی) صادر شده و سپس از سوی شرکت پست به نشانی ارائه شده در فرم ثبت نام ارسال خواهد شد.

ثبت‌نام کنندگان توجه داشته باشند که شماره رهگیری اخذ شده از سیستم را تا زمان دریافت کارت هوشمند سوخت خود نگهداری کنند و همچنین برای اشخاص حقوقی، ارائه معرفی‌نامه شرکت یا سازمان با امضا و مهر مجاز لازم است.

کد خبر 41621

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز