شنبه ۶ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۷:۰۳
۰ نفر

گروه حوادث: رباینده کودکان اصفهانی، وقتی ترس را در چشمان طعمه‌هایش می‌دید، احساس می‌کرد بار دیگر در شکار یک طعمه موفق شده است اما وقتی در مقابل جوخه مرگ قرار گرفت، ازترس نای راه رفتن نداشت.

خودروی زندان که توقف کرد، رضا  - جنایتکار زنجیره‌ای که بعد از شکار کودکان خردسال درنجف آباد اصفهان، آنها را مورد آزار قرار می‌داد - با قدم‌هایی لرزان پیاده شد و  با  وحشت  به سمت چوبه مرگ حرکت کرد. با هر قدم خاطرات شیطانی‌اش را مرور می‌کرد؛ یاد روزهایی می‌افتاد که در کوچه پس کوچه‌های شهر به انتظار طعمه‌هایش که کودکان خردسال بودند،  می‌نشست.
آنها را سوار موتور می‌کرد و به باغ‌های اطراف می‌کشاند و آن‌وقت بی‌اعتنا به ناله و ضجه‌های قربانیانش که تا سر حد مرگ ترسیده بودند، نقشه شیطانی خود را به اجرا می‌گذاشت.
ترسیده بود، التماس می‌کرد که او را ببخشند اما خیلی دیر شده بود، مسئول اجرای احکام که رأی صادره از سوی قضات شعبه 17 دادگاه کیفری استان اصفهان را خواند، دستور اجرای حکم تیرباران صادر شد. لحظاتی بعد با شنیدن صفیر گلوله در میدان تیر زندان اصفهان، مرد جنایتکار به پایان خط رسید؛ مرگ.

اینجا آخر راه کج است
به گزارش سایت عبرت، جوان جنایتکار لحظاتی قبل از اجرای حکمش گفت: از شرم نمی‌توانم سرم را بلند کنم.  به جوان‌ها بگویید آخر و عاقبت مرا ببینند.  به آنها بگویید فکر نکنند که می‌توانند از دست قانون فرار کنند؛  حتی اگر چند روزی هم فرار کنند آخر و عاقبتش همین جاست.

اجرای مجازات‌ برای پیشگیری از جرایم است
دکتر انصاری - رئیس کل دادگستری استان اصفهان- صبح دیروز بعد از اجرای این حکم گفت: اصل اجرای مجازات‌ها به جهت آثاری است که در پیشگیری از وقوع جرایم مشابه، جلوگیری از تجری سایر افراد دارد؛ ضمن آنکه این اجرای مجازات‌ها سبب عبرت گرفتن کسانی می‌شود که به هنجارهای جامعه توجه نمی کنند.
 دکتر انصاری در ادامه با اشاره به مجازات این فرد گفت: اقدامات مجرمانه این فرد در زمان خود موجب بروز نگرانی مردم و خصوصا والدین کودکان خردسال شده بود و با اجرای این رأی خانواده‌های کودکان متوجه خواهند شد که دادگستری در برخورد با هیچ متجاوزی درنگ نخواهد کرد و افراد مجرم نیز در می یابند که ما  در برخورد با آنها عزمی جدی و قاطع داریم.
 دکتر انصاری در خاتمه بیان داشت:واقعیت امر این است که هر انسان منصفی با شنیدن اقرارهای صریح این فرد، دلش به حال کودکانی که در چنگال وی گرفتار شده‌ بودند
 به‌درد می‌آید.

کد خبر 42702

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز