یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۱:۰۱
۰ نفر

«زخم‌های رویا» سومین سریالی است که حسین سهیلی‌زاده و مهران رسام به اتفاق آن را می‌سازند.

 این سریال، داستان زندگی استاد دانشگاهی را به تصویر می‌کشد که در سفری به یکی از مرزهای غربی کشور دچار سانحه شده و مجروح می‌گردد. او به کما می‌رود و بعد از به هوش آمدن متوجه می‌شود که در عصری دیگر زندگی می‌کند؛ در سال 60هجری و واقعه عاشورا  در شرف وقوع است.

 مهران رسام تهیه‌کننده این سریال 10قسمتی، درباره طرح داستان و مراحل تولید آن می‌گوید:3سال پیش علیرضا کاظم‌پور این طرح را به من پیشنهاد داد و من هم آن را به شبکه  دو ارائه کردم، طرح تصویب شد اما نویسنده نتوانست آن را به  نگارش درآورد؛ به دلیل نگارش میوه ممنوعه و او یک فرشته بود.

 مهران رسام در ادامه از انتخاب کارگردان می‌گوید: قصد داشتیم در تمامی مراحل نگارش نویسنده و کارگردان در کنار هم باشند و از نظرات یکدیگر باخبر شوند به همین دلیل خیلی زود درصدد انتخاب کارگردان برآمدیم. حسین سهیلی‌زاده برای من بهترین گزینه بود چون کار در 2سریال «روزهای اعتراض» و «آخرین گناه» برایمان تجربه خوبی داشت. بازیگران هم به اتفاق کارگردان و نویسنده انتخاب شدند.

مهران رسام بازی فرزاد حسنی در این سریال را تکذیب کرده و ادامه می‌دهد: فرامرز قریبیان، حامد بهداد، الهام حمیدی، مرجان شیرمحمدی، پرویز فلاحی و محمد عمرانی بازیگران این سریال هستند. بازیگران دیگری هم به این مجموعه می‌پیوندند که در آینده اعلام می‌کنیم.

 «زخم‌های رویا» چهارشنبه 25 دی کلید خورد. تهیه‌کننده این سریال می‌گوید: شهرک چشمه واقع در دهکده المپیک و شهرک سینمایی غزالی لوکیشن‌های این سریال هستند. از آنجا که در این سریال 2 عصر متفاوت به تصویر کشیده می‌شود، در شهرک سینمایی غزالی دکوری با حال و هوای داستان در سال 60هجری ساختیم. آنیتا جواهرچی و فرهاد عزیزی طراحان صحنه سریال هستند که دکور 2 زمان را طراحی کردند.

 مهران رسام در پایان می‌افزاید: تصویر برداری سریال اواخر اسفند به پایان می‌رسد. این سریال مناسبتی نیست و ممکن است زودتر از محرم سال آینده پخش شود. واقعه عاشورا را باید هر روز تکرار کرد و نباید از آن غافل شد. سیاست شبکه دو نیز بر همین بناست.

کد خبر 42750

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز