چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۶ - ۲۰:۰۵
۰ نفر

گروه شهری: در جریان هشتادومین جلسه شورای شهر تهران که به صورت فوق‌العاده جهت ادامه بررسی بودجه شهرداری تهران برگزار شد بودجه سازمان‌های غیرمستقل شهرداری تهران بررسی و به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

اعضای شورای شهر تهران بودجه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، سازمان پایانه‌های مسافربری و پارک‌سوارهای شهر تهران، سازمان حمل‌ونقل و ترافیک تهران و سازمان سردخانه و کشتارگاه‌های تهران را تصویب کردند.

در این جلسه بودجه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی با اختصاص اعتباری بالغ بر 58 هزار و 409 میلیارد ریال معادل 5 هزار و 840 میلیون تومان، بودجه سازمان پایانه‌های مسافربری و پارک‌سوارهای شهر تهران 126 میلیارد ریال معادل 12‌میلیارد و 600 میلیون تومان، بودجه سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران بالغ بر 464 میلیارد ریال، معادل 46 میلیارد و 400‌میلیون تومان و بودجه سازمان سردخانه‌ها و کشتارگاه‌ها با اعتباری بالغ بر 32 هزار و 300 میلیارد ریال معادل 3 میلیارد و 230 میلیون تومان مورد تأیید و تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

از سوی دیگر رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران از افزایش قابل توجه بودجه محیط زیست شهرداری در سال آینده خبر داد و گفت: در بودجه سال آینده شهرداری تهران توجه ویژه و رویکرد بسیار خوبی به مقوله محیط زیست شده است.

کد خبر 44241

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز