هشمهری آنلاین: شهرداری تهران از 27 اسفند به کودکان بستری در بیمارستانها بسته‌های فرهنگی" سلام به فصل تازه" عیدی می‌دهد.

به گزارش مهر، رونمایی از بسته‌های فرهنگی "سلام به فصل تازه" (عیدی کودکان بیمار) از 27 اسفند با حضور شهردار تهران، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و پدیدآورندگان این بسته ها و اهدای آنها به کودکان بستری بیمارستان مفید تهران آغاز می شود.

 اهدای این بسته‌های فرهنگی شاد که در طرحی با عنوان "عیدی بچه هایی که فردا قشنگ تر می خندند" و با همکاری مشترک مؤسسه نشر شهر و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در آستانه نوروز آغاز می شود و تا پایان تعطیلات ادامه می یابد، از ساعت 14 روز دوشنبه 27 اسفند و با حضور شخصیتهای نامبرده در بیمارستان مفید تهران شروع می شود.

بسته فرهنگی "سلام به فصل تازه" شامل کیفی کودکانه، ویژه نامه‌ای شاد و جذاب برای کودکان در 64 صفحه، کارت تبریک نوروز، پازل سه بعدی ویژه گروه‌های مختلف سنی کودک و یک هدیه ویژه در شمارگان پنج هزار نسخه است.

محتوای این مجله شاد را نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان تهیه و تدوین کرده اند.

ویژه نامه‌های شادی هم که برای نوروز امسال تدارک دیده شده، قرار است در شمارگان 12 هزار نسخه چاپ و به 12 هزار کودک بیمارستانی شهر تهران اهدا شود که حاوی مطالب متنوع و شاد از جمله قصه، شعر، بازی و تصاویر زیباست و در تدوین آنها نویسندگان و تصویرگران ادبیات کودک و نوجوان از جمله مصطفی رحماندوست، علی کشاورز و سرور کتبی همکاری داشته اند.

قرار است در طول اجرای این طرح نوروزی نویسندگان و مسئولان شهری با حضور در بخشهای اطفال تمامی بیمارستانهای شهر تهران، ضمن عیادت از کودکان بیمار این بسته ها را به آنها اهدا کنند.

کد خبر 46455

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز