همشهری آنلاین: شهرداری تهران با شعار "طبیعت رو به جوانی، شهر رو به تعالی و شکوفایی" با اجرای برنامه‌های ویژه در بیش از 100 مکان به استقبال 13 فروردین (روز طبیعت) می‌رود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با واحد مرکزی خبرگفت : با بهره‌گیری از تجربه سال‌های قبل ، در این روز برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است، تا مدیریت شهری با مردم تهران برای به وجود آوردن روز شاد و آموزنده همراه باشد.

احمد نوریان افزود: ‌با همراهی هنرمندان و ورزشکاران کشورمان، ویژه برنامه‌هایی همچون نمایش‌های طنز ویژه گروه‌های سنی کودک و نوجوان و بزرگسال، اجرای موسیقی‌های سنتی و بهاریه، مسابقات فرهنگی ورزشی، طراحی چهره و گریم رایگان چهره کودکان در مکان‌های برگزاری مراسم روز طبیعت اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد : درس گرفتن از حیات دوباره طبیعت و نگرش در رازهای شگفت انگیز آن از جمله مسایل محوری در اجرای نمایش‌ها و مسابقه‌های فرهنگی این روز است و در این زمینه بسته های فرهنگی بین مردم توزیع خواهد شد.

نوریان افزود: علاوه بوستان‌های بزرگ شهر همچون لاله، المهدی، ملت، بعثت، چیتگر، گفتگو و پلیس، شهرداری‌های مناطق 22 گانه شهر تهران موظف شده‌اند، دست کم دو بوستان اصلی منطقه را برای میزبانی برنامه‌های متنوع روز طبیعت آماده کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: از صبح روز 13 فروردین، فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ محلات تهران نیز با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد ، میزبان شهروندان و به ویژه کودکان ونوجوانان هستند.

کد خبر 47273

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز