چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۲۳
۰ نفر

سید احمد دستغیب *: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آخرین بار در دوران ریاست‌جمهوری شان به شیراز سفر کرده‌اند و سفر ایشان در دومین ماه از سال نوآوری و شکوفایی می‌تواند مقدمه‌ای برای جهش استان و رفع برخی اختلافات در سطوح مختلف استان باشد.

فارسیان از برکت حضور رهبر فرزانه انقلاب افق‌های روشنی از تحول و شکوفایی را پیش رو دارند.

جای آن دارد که در پرتو انوار وحدت‌بخش حضور رهبر انقلاب، سیره همدلی و وحدت را سرمشق راه خود قرار دهیم.

علاوه بر برکات حضور معنوی مقام معظم رهبری در شیراز باید به نتایج این سفر توجه داشت. قبل از سفر رهبرمعظم انقلاب به شیراز تیم‌های کارشناسی، مسائل مربوط به استان را فارغ از گزارش‌های رسمی بررسی کرده‌اند که این گزارش‌ها می‌تواند در جبران عقب‌ماندگی‌ها و بی‌توجهی‌های سال‌های گذشته در حوزه مسائل محرومان و موضوعات ارزشی و اعتقادی مؤثر باشد.

ارزیابی عملکرد مدیران و مسئولین اجرایی از نتایج سفرهای مقام معظم رهبری است. با محک خوردن عملکرد مدیران استانی آنان تحت فشار افکار عمومی موظف خواهند شد به نقاط ضعف و قوت  خود نگاهی متفاوت داشته باشند و با سرعت بیشتری حرکت کنند و این‌گونه دوره پر تلاشی پیش روی استان فارس قراردارد.دیدار رهبر معظم انقلاب با منتخبین، مهم‌ترین دیدار گروه‌های تخصصی با ایشان است و 22نفر از نخبگان تخصصی از همه اقشار جامعه در این دیدار به‌صورت مستقیم به طرح مسائل و ایده‌های خود خواهند پرداخت.

مدیران استان با استفاده از مسائلی که در جلسات و دیدارهای نخبگان و گروه‌های تخصصی با مقام معظم رهبری مطرح می‌شود می‌توانند بانک اطلاعاتی خود شامل مسائل و مشاوران را کامل کنند.

استان فارس به‌عنوان یکی از استان‌های برخوردار تلقی می‌شود ولی این‌گونه نیست و محرومیت‌های زیادی در آن وجود دارد.

*منتخب مردم شیراز در مجلس هشتم

کد خبر 50436

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز