عضو تیم پزشکی باشگاه سپیدرود رشت گفت: به تازگی از اعضای این تیم تست کرونا گرفته شده که  براساس نتایج تست ۱۵ نفر از اعضای این تیم در گذشته به کرونا مبتلا شده بودند.

تست کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، «احمدرضا فیروزی» گفت: براساس نتایج این آزمایش‌ها معلوم شده  ۴ نفر از اعضای این تیم مبتلا به ویروس کرونا هستند که طبق دستور پزشکی راهی قرنطیه شدند.

فیروزی توضیح داد: نتایج تست (آی. جی. آر) ۱۵ نفر از اعضای باشگاه سپیدرود مثبت بود، این نوع تست نشان‌دهنده آنتی بادی در خون فرد بهبود یافته‌است و بدین معناست که این افراد در گذشته به کرونا مبتلا شده بودند و سپس بهبود پیدا کردند.

عضو تیم پزشکی باشگاه سپیدرود رشت گفت: با توجه به اینکه استان گیلان در همان روزهای ابتدایی درگیر این بیماری بود و بعضی از اعضای تیم سپیدرود در اسفندماه دچار علائم این بیماری شده بودند اما آن زمان امکان انجام تست‌های بالینی وجود نداشت.

وی تعداد افزود: خوشبختانه جواب تست (پی سی آر) این افراد منفی بوده و نشان دهنده آن است که در حال حاضر مشکلی از بابت کرونا ندارند.

فیروزی ادامه داد: جواب تست‌ها سرولوژی ما نشان داد که ۴ نفر از اعضای باشگاه دارای آزمایش (آی جی ام) مثبت هستند. یک بازیکن و ۳ نفر از کادر اجرایی باید فعلا تحت مراقبت و قرنطینه قرار بگیرند تا در چند روز آینده دوباره آزمایش‌ها برای تایید یا رد نتایج قبلی روی آنها تکرار شود.

عضو تیم پزشکی باشگاه سپیدرود رشت در ارتباط با وضعیت سایر اعضای باشگاه بیان کرد: جواب آزمایش مولکولی (پی سی آر) تمام اعضای باشگاه که تاکنون منفی اعلام شد که نشان دهنده آن است که عفونت فعالی در حال حاضر در این افراد دیده نشده‌است.

فیروزی تعداد تست‌های انجام شده در باشگاه سپیدرود را در روزهای گذشته ۵۵ نفر عنوان کرد و افزود: این نتایج آزمایش‌ها، مربوط به تست هفته گذشته بوده که اغلب تست دهنگان بومی بودند و دیروز ۱۰ اردیبهشت  ۱۴ نفر از سایر اعضای باشگاه تست‌های خود را پشت سر گذاشتند که انشالله تا  امروز ۱۱ اردیبهشت نتایج را اعلام خواهیم کرد.

کد خبر 516473

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha