علیرضا کریمی، تصویر قهرمان تشک‌های مبارزه‌های مردانه است. زاده همین بهار و روز اول فروردین‌ماه است که با احتساب امسال شمع 26سالگی‌اش را به امید برآورده‌شدن آرزوهایی باید خاموش ‌کند. کریمی با یک مدال نقره و 2برنز در رقابت‌های قهرمانی جهان، 3قهرمانی را در میدان قهرمانی آسیا ویک طلای بازی‌های آسیایی را هم در کارنامه ورزشی خود ثبت کند

عليرضا كريمي

کتاب

رمان«کیمیاگر». من این کتاب را چندبار مطالعه کرده‌ام. کتاب کیمیاگر از این نظر برایم جذاب بود که به‌نظرم به واقعیت زندگی ما آدم‌ها بسیار نزدیک است. شخصیت این کتاب در جنگی مدام با زندگی و آنچه سرنوشت پیش‌رویش قرارمی‌دهد، در فراز و فرود زندگی، زمین خوردن‌، افتخار و موفقیت‌ها خواننده را با خود شریک می‌کند. به‌نظرم کتاب کیمیاگر پائولو کوئیلو اثری انگیزشی است و ارزش حداقل یک‌بار مطالعه و خوانده شدن را دارد.

بازی
 

 من معمولا در اردوها پلی‌استیشن بازی می‌کنیم؛ فیفا و فوتبال. متأسفانه در بازی بسیار جدی و تعصبی هستم. گاهی آنقدر این ولع بازی زیاد می‌شود که به جان هم‌بازی‌ام می‌افتم و از بعضی اشتباهات حرص می‌خورم.
 

فیلم

«فارست گامپ». این فیلم به کارگردانی رابرت زمکیس و بازی درخشان تام هنکس، از آن دست فیلم‌هاست که اثر مثبتی در زندگی و روحیه تماشاگر می‌گذارد. از نظر من که بسیار متفرقه فیلم تماشا می‌کنم و در ایرانی و خارجی بودن آن تعصب خاصی ندارم، بهتر است فیلم‌هایی را برای تماشا کردن انتخاب کرد که تغییر و تحولات مثبتی در زندگی و شخصیت‌مان داشته‌باشد. به همین‌ دلیل علاوه بر فارست گامپ، نمونه دیگری که می‌توانم پیشنهاد کنم، «رستگاری در شاوشنگ» فرانک دارابونت است.
 

گردش مجازی
 

نمی‌دانم. راستش را بخواهید تا امروز به گردش مجازی نرفته‌ام و نخستین بار است که درباره آن می‌شنوم. 
 

موسیقی
 

همه نوع از سنتی تا پاپ و... . موسیقی را معمولا به نسبت حال‌وهوایم انتخاب و گوش می‌کنم و چندان دنبال سبک خاصی نیستم. شاید بشود گفت: متفرقه. به قولی: «هرچی فازش باشه، همون!»
 

فعالیت اجتماعی
 

به مردم و نیازمندان کمک کنید. به‌نظرم کمک به درد و گرفتاری مردم، و گره‌گشایی از مشکلات‌شان، بهترین خدمت اجتماعی است. هرکس به اندازه توانش باید در جامعه کمک کند. شاید بهتر است نگران اندازه کمک‌هایمان نباشیم، چون کمک‌های خیلی ناچیز و کوچک هم شاید باعث جلوگیری از اتفاقات ناگوار و بزرگ شود.
 

پیشنهاد برای استفاده از تعطیلات 
 

نوروز امسال به‌علت مستمر شدن شرایطی که کرونا در کشور ایجاد کرده‌است، کمی متفاوت خواهد بود. شاید بهتر باشد برای این روزهای تعطیل برنامه‌ریزی دقیق و درست و حسابی داشته باشیم. باید از دامن زدن به هر اتفاق بدی جلوگیری کرد. به‌نظرم اگر قرار است از خانه خارج شده و به سفر بروید حتما جایی را انتخاب کنید که جمعیت زیادی در آنجا حضور نداشته‌باشند. هرچند با همان برنامه‌ریزی می‌توان از خانه‌نشینی هم لذت برد.

هدیه چه بدهیم؟
 

وسایل زینتی و تزئینی. بستگی به سلیقه شخصی کسی دارد که ما می‌خواهیم با هدیه‌ای خوشحالش کنیم. هدیه معمولا باید با سلیقه آن شخص انتخاب شود. من معمولا به زیورآلات مثل انگشتر، گردنبند، پلاک، دستبند و وسایل تزئینی علاقه‌مندم.
 

کد خبر 590936

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha