یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۸:۰۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تنها به خاطر هدر دادن موقعیت‌ها بازی را مساوی کردیم و این نتیجه تقصیر داور نیست.

به گزارش ایسنا، افشین قطبی پس از تساوی تیمش مقابل تیم ملوان در هفته‌ سوم لیگ‌برتر اظهار کرد: ما موقعیت‌های بسیاری داشتیم که هر کدام می‌توانست تبدیل به گل شود، بازیکنان ما ثابت کردند که پس از خردن گل روحیه‌شان از دست نمی‌رود و با روحیه شیر به بازی بر‌می‌گردند؛ ما توانستیم با زدن دو گل پیاپی بازی باخته را با پیروزی عوض کنیم، هرچند که در ادامه می‌شد به راحتی گل سوم را هم زد اما موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری از دست دادیم.

وی افزود: گرچه صحنه‌ی پنالتی تیم ملوان مشکوک بود و من به اتفاق همکارانم به این تصمیم داور اعتراض داشتیم اما به هر ترتیب تساوی امروز پرسپولیس تقصیر داور نبود چرا که این ما بودیم که از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده نکردیم و با خراب کردن آنها فرصت خوبی را برای حریف به وجود آوردیم. به هر حال 3 امتیاز این بازی بسیار مهم بود که متاسفانه ما آن را از دست دادیم.

قطبی درباره محسن قهرمانی نیز خاطرنشان کرد: من اکنون اعتراضی به سوت‌های داور بازی از جمله صحنه‌ پنالتی ندارم اما فکر می‌کنم داور از صحنه‌ها دور بود و از فاصله‌های 60، 70 متری سوت می‌زد.

کد خبر 60812

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز