راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، که همزمان از هفت نقطه مبدا در شهر تهران آغاز شده در جریان است

به گزارش خبرنگاران ایرنا از سطح شهر تهران، راهپیمایان با سر دادن شعارهای " مرگ بر آمریکا " و "مرگ بر اسراییل" بار دیگر با حضور پر رنگ خود در این مراسم، نفرت و انزجار خود را از سیاست‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل اعلام می‌کنند.
روزه‌داران تهرانی از مسیرهای هفتگانه مبدا راهپیمایی در سطح شهر، هر لحظه به صفوف راهپیمایی ملحق می‌شوند.
برپایه گزارش‌های رسیده، سازمان‌ها و نهادهای مستقر در تهران برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز، تسهیلات ویژه‌ای فراهم آوردند.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اتوبوس‌هایی برای رفت و برگشت روزه داران شرکت ‌کننده در راهپیمایی امروز در مبادی هفتگانه اختصاص داده است.
راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز با حضور در برخی از میادین و خیابان‌های مسیر راهپیمایی، سعی در برپایی هر چه باشکوه‌تر این راهپیمایی دارد.
مسجد امام حسین (ع) واقع در میدان امام حسین (ع)، مسجد ابوذر واقع در میدان ابوذر و مسجد دارالسلام واقع در میدان منیریه شاهد حضور گسترده راهپیمایی‌کنندگان است.
همچنین مسجد امام زمان (عج) در خیابان آزادی، مسجد نور واقع در میدان دکتر فاطمی، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در میدان توحید ومسجدالجواد در میدان هفت تیر نیز از ساعات اولیه امروز شاهد حضور وسیع روزه‌داران تهرانی است که هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می‌شود.
کد خبر 6208

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز